
Els veritables entusiastes de la conducció ara poden portar les prestacions en pista del seu Focus ST a cotes encara majors amb una nova opció de paquet Track per a l’última generació del model.
Desenvolupat per Ford Performance i provat exhaustivament en els camps de proves de Ford i en el famós circuit alemany de Nürburgring Nordschleife, el paquet Track de fàbrica està disponible exclusivament per a la variant de cinc portes amb transmissió manual de sis velocitats.

Com a complement a l’acceleració de 0 a 100 km/h en 5,7 segons i a la velocitat màxima de 250 km/h que ofereix el motor de gasolina Ford EcoBoost de 2,3 litres i 280 CV , el nou paquet Track permet als conductors ajustar la capacitat de resposta per a la conducció en pista amb un sistema de suspensió helicoidal ajustable de KW Automotivi que treballa en harmonia amb les llandes d’aliatge de massa reduïda.
A més, el paquet Track augmenta les prestacions de frenat amb discos de fre davanters de 363 mm i pinces de fre Brembo. Una especificació de pneumàtics a mesura també ajuda a optimitzar la tracció per a obtenir la màxima capacitat de resposta.

“El nostre nou paquet Track per al Focus ST combina components tècnics d’alta gamma per a fer que el model sigui realment apte per al circuit”, compte Stefan Muenzinger, director de Ford Performance a Europa. “La suspensió ajustable, els enormes frens i els pneumàtics de gran agarri ajuden a optimitzar les prestacions, el control de la carrosseria i la durabilitat en pista per a aconseguir la màxima diversió, i això és el que pretén aquest cotxe”.
El paquet Track del Focus ST està disponible a partir d’avui a Alemanya, Àustria, Bèlgica, República Txeca, Espanya, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Portugal, el Regne Unit, Romania i Suïssa, amb els primers lliuraments de cotxes equipats amb paquet Track previstes per a novembre.
