Hyundai Motor Company ha estat provant les capacitats de rendiment del seu IONIQ 5 N -el primer model totalment elèctric d’alt rendiment de la marca N- en el desafiant circuit de Nürburgring, a Alemanya, com a preparació per a la seva estrena mundial al juliol.
El IONIQ 5 N, Hyundai Motor ha fusionat la seva Plataforma Modular Global Electrificada (E-GMP) amb les tecnologies i l’experiència de N en els esports de motor per a maximitzar les capacitats d’alt rendiment del vehicle elèctric i garantir que compleixi els tres pilars de rendiment de N: El millor en les corbes, el rendiment en els circuits i el comportament esportiu en ús diari.
Per a aconseguir-ho, Hyundai Motor ha combinat els punts forts del Centre de R+D de Namyang, situat a Corea del Sud, i el seu Centre Europeu de Proves en Nürburgring, que és una extensió del centre europeu de R+D de Hyundai en Rüsselsheim, Alemanya, on els equips europeus de disseny i enginyeria de la marca tenen la seva seu des de 2003. En tenir una presència a temps complet a la pista, l’equip N d’enginyers de Hyundai pot avaluar i desenvolupar la durabilitat i la dinàmica de conducció dels seus vehicles de forma més eficaç i amb major freqüència.
“El circuit de Nürburgring és el lloc on cada model N es perfecciona fins a la màxima potència de N, per la qual cosa el nostre primer model N totalment elèctric i d’altes prestacions també ha de demostrar la seva vàlua aquí”, va dir Till Wartenberg, Vicepresident i Head of N Brand & Motorsport de Hyundai Motor Company. “IONIQ 5 N acaba de completar la seva prova de durabilitat de 10.000 km en el Nordschleife, que és una fita important que demostra l’alta resistència del vehicle i la seva capacitat en circuit. I encara així, acabem de començar la nostra segona prova de 10.000 km per a portar al límit al nou IONIQ 5 N.”