El III Clàssic Raid Tàrraco reuneix 50 equips en una competició de referència

La segona prova de l’Off Road Classic Cup se celebra aquest dissabte a Tarragona
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

Aquest dissabte 5 d’abril, Tarragona acollirà la tercera edició del Clàssic Raid Tàrraco, una competició que ja s’ha consolidat com una de les cites més destacades de l’Off Road Classic Cup. Amb 50 equips inscrits, la prova promet emoció i espectacle en un recorregut de 150 km, dividit en dues seccions i set zones de regularitat.

Les verificacions administratives i tècniques començaran a les 10:00 h a l’Anella Mediterrània, des d’on es donarà la sortida oficial a les 12:00 h. Entre els participants destaca l’equip campió de la temporada 2024, format per Albert Puig i Jordi Verdaguer amb el seu Seat Marbella, així com altres pilots destacats com Enric Ventós i Xavier Punset amb un Toyota Rav-4 o Estevan Queraltó i Albert Pallejà amb el Mitsubishi Montero. També hi haurà presència internacional amb equips de França, València i Saragossa.

Els aficionats hauran d’esperar fins dissabte a les 8:00 h per conèixer el recorregut exacte de la prova, que recorrerà diversos punts emblemàtics del territori. Amb una combinació de vehicles clàssics i trams exigents, el Clàssic Raid Tàrraco es manté com una prova de referència per als amants del motor i la regularitat off-road.

Text: Roger Amores / Fotos: Sergi Campdelacreu

Total
0
Shares
Anterior
Red Bull i Honda: quan el talent tapa les esquerdes

Red Bull i Honda: quan el talent tapa les esquerdes

La formació austríaca podria estar vivint el mateix procés amb Verstappen que

Posterior
Una llegenda aconsella a Acosta que marxi de KTM

Una llegenda aconsella a Acosta que marxi de KTM

El murcià no està satisfet amb el rendiment del fabricant austríac i hi ha

També et pot interessar
Total
0
Share