
El nou Chevrolet Corvette Stingray permetrà triar entre dos tipus de seients
Les diferències entre els dos tipus de seient, Standart GT i Competition Sport, previstos per al nou Chevrolet Corvette són comparables a la comoditat d’un bon vestit fet a mida contra la subjecció de la roba de compressió esportiva que utilitzen els esportistes d’elit. Pel desenvolupament del seient Competition Sport, que s’ofereix opcionalment, s’ha utilitzat la tecnologia de mapa de pressió digital utilitzada per escanejar l’esquena de les persones quan estan assegudes.
Si bé en la majoria de programes de desenvolupament els mapes de pressió només s’utilitzen per a càlculs estàtics, en aquest cas s’han aplicat en circuit i en maniobres a alta velocitat. El nou Corvette és el primer vehicle de Chevrolet que ha fet servir un procediment nou per avaluar les prestacions dels seients, a més del confort, segons les avaluacions subjectives dels conductors que han pres part en cada prova. La màxima prioritat ha sigut millorat les cararacterístiques del seient i optimitzar-ne el confort mitjançant el primer doble sistema de calefacció i refrigeració als seients del Stingray.