Home Actualitat El nou LEAF e+ amb bateria de 62 kWh ja ha arribat als concessionaris
El nou LEAF e+ amb bateria de 62 kWh ja ha arribat als concessionaris

El nou LEAF e+ amb bateria de 62 kWh ja ha arribat als concessionaris

0
0

El cotxe elèctric més venut del món afegeix 115 km d’autonomia gràcies a la seva bateria de 62 kWh.

Quan falta un mes perquè tanqui el mercat, Nissan ha superat ja les 2.000 unitats de vehicles elèctrics venuts a Espanya. Nissan lidera aquest mercat amb una quota del 19 % i un total de 2.061 unitats, amb un creixement acumulat del 47 %, gràcies als seus dos vehicles elèctrics, el Nissan LEAF i la furgoneta “made in Spain” e-NV200.

Després de l’èxit del Nissan LEAF al voltant del planeta, al setembre es va presentar a Tòquio la nova versió e+ amb l’objectiu d’ampliar la gamma a tots els tipus de clients i necessitats. El nou Nissan LEAF e+ ja ha arribat als concessionaris de la xarxa Nissan a Espanya.

El nou LEAF e+ està dissenyat per donar resposta a aquells usuaris que necessiten un vehicle per fer llargues distàncies i per als quals, per tant, l’autonomia i la potència del motor són clau a l’hora de triar vehicle; aquelles persones que necessitin un vehicle per a recorreguts urbans o distàncies mitjanes continuaran tenint a la seva disposició la variant amb bateria de 40 kWh.

El nou Nissan LEAF e+ amplia l’autonomia fins a un 50 % més respecte a la versió de 40 kW, i arriba a la fita dels més de 500 quilòmetres en conducció urbana. Aquest augment en autonomia ve acompanyat, a més, d’un increment de la potència del motor. El nou LEAF e+ porta un motor de 160 kW (217 CV) i 340 Nm de parell, i autoritza una acceleració de 0 a 100 km/h en 7,3 segons.

El màxim exponent de la Mobilitat Intel·ligent Nissan

El Nissan LEAF és un símbol d’innovació i sostenibilitat. Amb el nostre programa Mobilitat Intel·ligent Nissan (NIM), ens proposem transformar la conducció en una experiència agradable i segura per a tothom mitjançant les últimes tecnologies del mercat, per crear un ecosistema de connexió entre, per exemple, el nostre smartphone, casa nostra i el nostre vehicle Nissan.

Una mostra real de la filosofia NIM és el Nissan LEAF, més connectat que mai. Revisar l’estat de càrrega de la bateria des de la cafeteria de davant, climatitzar-lo des de l’oficina, planejar una ruta o fer parpellejar els llums per trobar-lo al pàrquing del centre comercial és possible amb Nissan Connect Services. Una aplicació mòbil gratuïta gràcies a la qual els usuaris podran tenir el control remot del vehicle a la seva butxaca. Una vegada dins del vehicle, el conductor podrà visualitzar totes les indicacions del sistema de navegació a la pantalla flotant de 20 cm (8”), amb indicació dels punts de recàrrega més pròxims i actualització automàtica de cartografia.

El nou Nissan LEAF e+ incorpora l’últim en ajudes a la conducció, per tal que aquesta sigui més segura i eficient, com la conducció mitjançant un sol pedal (e-pedal) que augmenta el confort alhora que incrementa l’autonomia de la bateria. El Nissan LEAF e+ també disposa de l’assistent d’aparcament autònom ProPILOT Park i del sistema de conducció semiautònoma Nissan ProPILOT que, gràcies al seu control de creuer adaptatiu, permet circular amb un alt grau de seguretat i confort en aquelles situacions més tedioses de la conducció diària, com per exemple els embussos.

A més, el vehicle és totalment compatible amb Android Acte i Apple Carplay, compta amb una càmera intel·ligent de visió 360 º amb detecció d’objectes en moviment, i deixa per al conductor l’única tasca de gaudir de la conducció i el camí.

Els avantatges de triar el Nissan LEAF e+

Una de les peculiaritats exclusives que ofereixen els vehicles elèctrics Nissan és la bidireccionalitat de càrrega coneguda com Vehicle To Home (V2H), que s’emmarca dins del pla energètic de l’ecosistema elèctric de Nissan. Gràcies a V2H els conductors d’un Nissan LEAF o d’una furgoneta Nissan e-NV200 poden proveir el seu habitatge amb l’energia emmagatzemada a la bateria del cotxe. Per exemple, poden carregar el seu Nissan LEAF a la nit, quan l’electricitat és més barata, i després usar-la com a font d’energia per al seu habitatge durant el dia.

A més, el LEAF e+ manté el compromís amb els clients i ofereix una garantia contra la pèrdua de capacitat de la bateria de 8 anys o 160.000 km, el que succeeixi abans.

Gràcies al programa “L’Ara és Elèctric”, accedir a la mobilitat elèctrica de zero emissions és més fàcil que mai. Per demostrar-ho, Nissan ofereix una prova de 48 hores a tots els clients, la instal·lació gratuïta del punt de càrrega al seu domicili, i la possibilitat d’utilitzar una app única com a forma de pagament a la xarxa de carregadors de tot Europa.

Falsos mites del vehicle elèctric

  1. És car. Al contrari del que alguns volen creure, el cost de tenir un cotxe elèctric en propietat és més barat que adquirir-ne un amb motor de combustió interna. Malgrat que el vehicle elèctric té un cost d’adquisició més elevat, gràcies als incentius del govern, a l’estalvi pràcticament total en peatges, l’estacionament gratuït i el programa de manteniment, els costos totals d’utilització són notablement més baixos que els de qualsevol altre vehicle de motor de combustió interna. En sis anys, un vehicle elèctric aconsegueix un estalvi de 6.000 euros respecte a un vehicle de combustió i de 10.000 euros respecte a un vehicle híbrid.
  2. Poca autonomia. El LEAF e+ ofereix ja més de 500 quilòmetres d’autonomia en cicle urbà, la qual cosa significa que en la majoria dels usos d’un consumidor pot estar gairebé 15 dies sense recarregar.
  3. Hi ha pocs punts de càrrega. A través del programa “L’Ara és Elèctric” Nissan instal·la el carregador al teu domicili de manera gratuïta. Però, a més, estem treballant en la càrrega d’oportunitat i instal·lem punts de càrrega en pàrquings i centres comercials, al mateix temps que treballem en la càrrega de llarga distància tot instal·lant punts de càrrega ràpida a les principals carreteres del país. A més, Nissan disposa de la xarxa de càrrega ràpida més extensa d’Espanya instal·lada als seus concessionaris. També hi ha altres companyies energètiques que estan instal·lant àmplies xarxes per a impulsar el vehicle elèctric, per la qual cosa la infraestructura de càrrega per al vehicle elèctric comença a ser una realitat.

Sobre Nissan a Espanya

Nissan compta amb cinc centres de producció a Espanya: a Barcelona, Àvila i Cantàbria, on fabrica la furgoneta 100 % elèctrica e-NV200, líder de vendes a Europa, i el pick-up Navara. Així mateix, fabrica components per a les plantes de l’Aliança Renault-Nissan-Mitsubishi, té un centre d’R+D per a tot Europa, un hub de distribució i un centre de recanvis. Barcelona acull la seu comercial per a Espanya i Portugal, països en els quals Nissan lidera la mobilitat elèctrica i el segment crossover, i compta amb una xarxa de més de 200 punts de venda i postvenda que donen cobertura a tota la Península Ibèrica. A Espanya, Nissan dona feina a més de 4.500 persones.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *