El NOU Mitsubishi ASX ja ha arribat a Girona

Després de gairebé una dècada al mercat i 350.000 unitats venudes a Europa, Mitsubishi treu una segona generació de l’ASX que promet, com a mínim, poder mantenir-se com el tercer model més venut de la marca, per darrere de l’Outlander i el L200. I per això el Mitsubishi ASX 2020 es posa al dia presentant un SUV completament nou.

El primer que crida l’atenció és la incorporació del frontal Dynamic Shield, amb marcats cromats, un morro més alt i un nou joc de llums amb fars Bi-LED de sèrie amb regulació automàtica. A la zona del darrere, els llums són completament nous, també en LED i amb forma de T horitzontal. Tots dos casos aporten un toc de modernitat i dinamisme. Les dimensions exteriors són exactament les mateixes que les de la generació anterior, amb 4,365 metres de llarg i un maleter de 406 litres. Una opció molt interessant dins el segment dels SUV compactes.

Respecte al motor, el Mitusbishi ASX 2020 només està disponible amb un motor de gasolina de 2.0 litres de cilindrada i de 150 CV, el qual compleix sense problemes amb l’exigent normativa Euro 6 D-Temp. Aquest pot ser amb canvi automàtic de sis marxes o manual de cinc. En el nostre cas vam tenir l’oportunitat de pujar-nos a la versió Motion amb canvi automàtic. L’opció d’incorporar la tracció total queda reservada al model Kaiteki.

Ja en moviment, l’ASX es desenvolupa molt bé entre el trànsit i la transmissió automàtica té uns canvis més precisos. En el cas d’utilitzar les lleves, els salts de marxa també són ràpids i eficaços. L’ampliació de potència (de 120 a 150cv) és tot un encert obtenint més acceleració en poc temps, ideal per avançaments ja que diposa d’un par màxim de 195 Nm a 4.200 rpm, oferint una bona empenta des de baixes revolucions. És còmode de conduir, ràpidament un s’adapta al seu confort i, a més, disposa d’un munt d’ajudes a la conducció, com per exemple, el sistema d’alerta de sortida de carril (LDW), el sistema de mitigació de col·lisió frontal (FCM) amb radar i làser frontal que detecta obstacles o vianants, el sistema de detecció d’angle mort (BSW), el sistema d’alerta de trànsit del darrere (RCTA), càmera posterior, etc…

A l’interior destaca un augment de la qualitat de les tapisseries de tela i cuir. També el nou quadre de comandament amb l’ergonomia millorada. Aquest té nous controls del climatitzador i una gran pantalla tàctil de 8 polzades.

A banda, el nou Mitsubishi ASX 2020 reforça la seva seguretat amb la carrosseria RISE (Reinforced Impact Safety Evolution). Aquesta està millorada amb reforços d’acer d’alta tensió en punts clau. Permet reduir la deformació de la cabina. També té zones controlades d’absorció d’impactes per millorar la seguretat en cas de col·lisió. A més, la rigidesa més gran que aporta la carrosseria RISE també millora el comportament a la carretera de l’ASX. Així mateix permet aprofitar millor el seu xassís amb suspensió independent a les quatre rodes. La completa dotació de set coixins de seguretat protegeix els ocupants en tota mena de circumstàncies.

I el més sorprenent continua essent el seu preu. Amb descomptes i finançament el model Challenge té un preu des de 16.950 euros.

Podeu demanar més informació a AM 94 Motor, concessionari oficial Mitsubishi a la província de Girona. www.am94.com




Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Montesa celebra 75 anys
El logo de Montesa amb el 75

Montesa celebra 75 anys

75 anys han passat ja des que Pere Permanyer fundés Montesa en 1945

Posterior
Renault presenta les versions híbrides del Clio i el Captur
Un Clio i un Captur en les seves versions híbrides

Renault presenta les versions híbrides del Clio i el Captur

La motorització híbrida ha estat objecte de 150 patents i prové de l'experiència

També et pot interessar
Total
0
Share