Home Actualitat El Porsche 911, cotxe de seguretat del Campionat del Món de Resistència fins el 2020
El Porsche 911, cotxe de seguretat del Campionat del Món de Resistència fins el 2020

El Porsche 911, cotxe de seguretat del Campionat del Món de Resistència fins el 2020

0
0
Foto: Porsche
Foto: Porsche

El Porsche 911 serà fins al 2020 cotxe de seguretat del Campionat del Món de Resistència. El model que farà aquestes tasques és el 911 de tracció integral. Té 540 cavalls de potència (397 kW) i accelera de 0 a 100 km / h en 3,0 segons.

Tecnològicament, el cotxe de seguretat és pràcticament idèntic al vehicle de producció en sèrie. Només se li han fet unes petites modificacions, com col·locar una barra de llums al sostre i una ràdio per contactar amb el director de carrera, així com optimitzar els frens i la suspensió per a l’ús en pista. El disseny negre mat amb tires en vermell brillant està inspirat en l’emblemàtic que utilitzen els cotxes oficials de Porsche a la  competició.

Onze vehicles d’intervenció ràpida

Porsche no només proporcionarà fins al 2020 el cotxe de seguretat per al WEC que organitza la FIA i que inclou la mítica cursa de les 24 Hores de Le Mans sinó que també lliurarà onze vehicles d’intervenció ràpida. Dos Porsche 911 Turbo funcionaran com a cotxes de seguretat a totes les proves del WEC que se celebren al món. Tres 911 Turbo aniran a Le Mans com a vehicles permanents. A més, diversos models Porsche seran utilitzats pels metges i el personal de seguretat en pista.

El director de carrera treu el cotxe de seguretat cada vegada que es necessita agrupar els participants en el moment de produir-se una situació perillosa. El 911 Turbo de sèrie posseeix els requisits ideals per a aquesta funció: el seu motor de sis cilindres i 3.8 litres catapulta a Turbo a una velocitat màxima de 320 km / h , amb el Paquet Sport Chrono, garanteix la millor acceleració possible en la gamma mitjana de revolucions.

Proximitat del model a la competició

La proximitat de la generació 911 Turbo amb la competició queda també pal·lès amb la forma d’actuar de la transmissió PDK de doble embragatge i set marxes: en mode manual, la palanca de canvis s’utilitza com en un cotxe de carreres. Les lleves muntades al volant són un altre element de sèrie. Per la seva feina en pista com suport en el Campionat del Món de Resistència, el vehicle va equipat amb pneumàtics Michelin Pilot Sport Cup 2, muntats sobre llandes de sèrie de 20 polzades.

Per a les tasques d’intervenció que ha de realitzar el cotxe al circuit s’han afegit seients de competició amb arnesos de seguretat de sis punts per al conductor i l’acompanyant, un monitor en el qual s’indiquen les senyalitzacions de la pista, una ràdio per contactar amb el director de cursa, un sistema de senyals de llum al sostre i uns LED parpellejants al frontal i en la part posterior.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *