
El sector de l’automòbil fa servir un 15% més el ferrocarril

El sector de l’automòbil va incrementar en un 15% el nombre de vehicles transportats en ferrocarril el passat 2015 respecte al 2014. Són xifres que revela un estudi de l’Associació Nacional de Fabricants d’Automòbils i Camions (ANFAC) que calculen que es van utilitzar 4.150 trens .
L’informe, reflecteix un important creixement de l’ús del mode ferroviari com a conseqüència de l’alça del mercat i de la producció de vehicles a l’Estat Espanyol. El volum de vehicles transportats el 2015 va aconseguir gairebé 800.000 unitats, fet que va suposar un increment del 15% respecte a l’any anterior. El sector de l’automòbil va utilitzar el 2015 un total de 4.136 trens que col·locats en línia equivaldria a la distància que hi ha entre Madrid i Hamburg. L’augment del transport de components ha estat molt significatiu estant molt lligat a la potenciació de la producció de vehicles.
L’assignació de nous models a les fàbriques espanyoles provoca un augment de la demanda de transport ferroviari per part dels fabricants de vehicles.
Related posts:
- El sector de l’automòbil espanyol va vendre 2 milions de motors el 2015
- Volvo s’obre a col·laborar amb el sector públic espanyol per desenvolupar la conducció autònoma a l’Estat
- Audi inaugura un tren híbrid per a proveir la seva fàbrica d’Ingolstad
- El sector dels components per a l’automoció posa l’ull en l’Iran