En una setmana en què Pedro Acosta ha sigut notícia per assegurar que és “l’únic pilot de MotoGP al qual no li importen els diners” en una entrevista per a Speedweek, oblidant-se de Marc Márquez i el contracte d’Honda al qual va renunciar, ha sortit la segona part de les declaracions del murcià, una vegada més sense esquivar parlar sobre cap tema. El Tauró de Mazarrón continua nadant en la polèmica i desvela com és la seva relació amb Valentino Rossi, posa en dubte el dream team del Ducati Lenovo, rebutja treballar amb psicòlegs o incideix en el tema econòmic.
Recentment, s’ha parlat d’un apropament del VR46 Team cap a l’entorn de Pedro Acosta, sent una gran alternativa a KTM pel fet de comptar amb dues Ducati, i el pilot espanyol ha explicat com és la seva relació amb el propietari de la formació, la llegenda Valentino Rossi. “La nostra relació sempre ha sigut bona. La meva primera temporada en el campionat va ser la seva última. Corro en el seu ranxo cada any. És divertit, tenim una relació bona i oberta”, desvela el murcià. A més, en unes paraules que segur que agraden a Il Dottore, Acosta va insistir en el lema que repeteix des de la seva arribada al mundial l’any 2021: “No soc el nou Marc Márquez. Soc el nou Pedro Acosta”.

I continuant amb el cerverí, en aquesta ocasió parlant de la seva arribada al Ducati Lenovo i la unió amb Francesco Bagnaia, Acosta no creu en les formacions perfectes. “No hauríem de posar-li la corona al rei encara, una temporada és llarga. Molta gent també diu que són un dream team. Però en la vida no existeix el dream team, no pots tenir dos números 1 en el mateix box”, assegura. A més, explica que ell no treballa amb psicòlegs perquè “no crec en aquest enfocament”, potser “perquè ja tinc a la persona adequada al meu costat”.
Incidint en el tema econòmic, Pedro diu que “quasi mai gasto diners en ximpleries” i que “a mi m’agraden les motos, així que els gasto en entrenaments”. Va aparèixer a la gala de final de temporada de MotoGP de la temporada passada en un Citroën 2CV, el mític dos cavalls, i és la seva nova adquisició. “Aquell cotxe no era meu, però m’agrada, així que me’n vaig comprar un. No tinc gens d’interès a tenir un Ferrari”, sorprèn el jove pilot de 20 anys.

Una vegada més, Pedro Acosta no deixa indiferent a ningú amb un micròfon davant. Un pilot que és un talent generacional, i que pel mal rendiment de KTM enguany, té més protagonisme fora la pista que dins.
Text: Roger Amores / Fotos: Red Bull Content Pool i Xarxes Socials