El test d’emissions dels vehicles és molt més exhaustiu

E-Klasse mit PEMS(Portable Emission Measurement System)-Anlage// E-Class with PEMS(PortableEmission Measurement System) device

El test d’homologació que s’utilitzava fins ara era el Cicle de Conducció Europeu Nou (NEDC): va ser dissenyat el 1980 i actualment es pot considerar totalment obsolet a causa de diverses evolucions de la tecnologia i les condicions de conducció. Per això la Unió Europea va obligar realitzar, a partir d’ara, als fabricants de vehicles, el test WLTP. Son dades més realistes.

Cicle de conducció WLTP

El WLTP es divideix en quatre parts que s’organitzen segons les seves velocitats mitjanes: baixa, mitjana, alta i molt alta. Cada part conté diferents elements que es presenten en el dia a dia quan es condueix un vehicle: parades, acceleració i frenada.

El WLTP es va desenvolupar amb l’objectiu de crear un test global per diferents regions a nivell mundial de manera que els valors que donin els vehicles del consum de combustible i de les emissions contaminants siguin comparables a nivell mundial i d’aquesta manera s’unifiquin els tests en un de sol ja que actualment hi ha diversos, segons la regió del món en què estiguem.

El WLTP té diversos canvis respecte a el test d’homologació antic:

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Anterior
Joan Mir campió del món de MotoGP i el gironí Albert Arenas es consolida com a líder en Moto3

Joan Mir campió del món de MotoGP i el gironí Albert Arenas es consolida com a líder en Moto3

Joan Mir s’ha convertit en Campió mundial de MotoGP 2020 al circuit de la

Posterior
Faconauto adverteix el mal que estan fent els confinaments selectius al sector

Faconauto adverteix el mal que estan fent els confinaments selectius al sector

La patronal demana que els concessionaris siguin considerats un servei essencial

També et pot interessar
Total
0
Share