El test d’homologació que s’utilitzava fins ara era el Cicle de Conducció Europeu Nou (NEDC): va ser dissenyat el 1980 i actualment es pot considerar totalment obsolet a causa de diverses evolucions de la tecnologia i les condicions de conducció. Per això la Unió Europea va obligar realitzar, a partir d’ara, als fabricants de vehicles, el test WLTP. Son dades més realistes.
Cicle de conducció WLTP
El WLTP es divideix en quatre parts que s’organitzen segons les seves velocitats mitjanes: baixa, mitjana, alta i molt alta. Cada part conté diferents elements que es presenten en el dia a dia quan es condueix un vehicle: parades, acceleració i frenada.
El WLTP es va desenvolupar amb l’objectiu de crear un test global per diferents regions a nivell mundial de manera que els valors que donin els vehicles del consum de combustible i de les emissions contaminants siguin comparables a nivell mundial i d’aquesta manera s’unifiquin els tests en un de sol ja que actualment hi ha diversos, segons la regió del món en què estiguem.
El WLTP té diversos canvis respecte a el test d’homologació antic:
You actually make it seem really easy with your presentation however I to find this matter to be
really one thing that I think I’d never understand. It kind of feels too complicated and
very extensive for me. I am having a look forward on your subsequent post, I’ll attempt to get the hang of it!
Escape room
Real good info can be found on web blog.!