El veritable error de Jorge Martín a Misano

El madrileny, immers en la lluita pel mundial, va equivocar-se amb l’estratègia
Jorge Martín fent el canvi de moto a Misano. MOTOGP
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

Jorge Martín va ser el primer, i l’únic, dels pilots del capdavant en entrar a canviar la moto per rodar amb els pneumàtics de pluja en la volta 7. El madrileny va creure que era la millor estratègia per guanyar, però pocs girs al circuit més tard va tornar a canviar la moto, sent doblat pels primers i tenint la quinzena plaça com a màxim resultat possible. En una situació així, amb tanta incertesa, existeix la possibilitat de fallar en la decisió, però l’error de Martín va ser que, sent el líder del mundial i rodant segon darrere de Bagnaia, el seu màxim rival, la millor opció era replicar allò que fes l’italià.

“Bé, al final és un error d’estratègia claríssim, potser hauria d’haver tingut més clar que la meva lluita és amb ‘Pecco’, i no era guanyar avui, sinó fer el que fes ell. Encara que ell acabi tretzè, jo estar prop d’ell. Només queda aprendre, crec que ni avui he perdut el mundial ni l’he guanyat. Continuo en la batalla i soc veloç. Jo em centraré en mi”, reconeixia Martín davant els micròfons de DAZN després de la cursa, afegint que “ara, en fred, és fàcil veure-ho sé què hauria d’haver fet”.

Jorge Martín veu com Bagnaia li redueix la distància de 26 punts en la classificació general que havia aconseguit amb la victòria de l’Sprint Race fins a només 7. El mundial més viu que mai, i Marc Márquez s’apropa perillosament.

Text: Roger Amores / Foto: MotoGP

Total
0
Shares
Anterior
Els vuit dies de somni que retornen a Márquez a la lluita pel mundial

Els vuit dies de somni que retornen a Márquez a la lluita pel mundial

El cerverí és encara a més de 50 punts, però ha agafat velocitat de creuer

Posterior
Adrian Newey fitxa per Aston Martin

Adrian Newey fitxa per Aston Martin

L'artesà dels cotxes es decideix per la gran oferta de l'escuderia britànica

També et pot interessar
Total
0
Share