Ens vam posar al manillar de la Harley-Davidson LiveWire, la primera moto elèctrica de la firma de Milwaukee. I no ens va defraudar perquè és una Harley-Davison
LiveWire. Així es diu la Harley-Davidson que ha aixecat més expectació dels últims anys. Perquè estem davant la primera moto elèctrica de la firma nord-americana, un model que suposa un punt d’inflexió.
La LiveWire suposa un punt d’inflexió en la història de Harley-Davidson
Estèticament resulta una moto aconseguida, avantguardista, però amb picades d’ullet a la tradició de la signatura de Milwaukee com són els retrovisors i els comandaments, heretats d’altres models, i que li permeten transmetre una imatge familiar
Estèticament és avantguardista però amb picades d’ullet a la tradició com són els retrovisors i els comandaments
Tant bon punt vam pujar a la moto ens vam trobar davant d’un quadre d’instruments de TFT i uns comandaments que ens permetran accedir a tota la informació i gestionar els modes de conducció (Rain, Eco, Road Sport-tres personalitzables).
Disposa de quatre modes de conducció (Rain, Eco, Road i Sport) més altres tres personalitzables
L’acceleració no deixa de sorprendre i en mode Sport és brutal; de 0 a 100 km / h en 3,5 segons. Malgrat els seus 250 quilos de pes, la LiveWire es mou i canvia de direcció amb la mateixa desimboltura que una moto del seu mateix pes.
L’acceleració no deixa de sorprendre i en mode Sport és brutal; de 0 a 100 km / h en 3,5 segons
LiveWire ofereix una autonomia per carretera de 150 quilòmetres, encara que en ciutat es poden estirar fins als 235 km. Amb un carregador ràpid aconseguirem el 80% de la bateria en només 40 minuts. El preu arrenca des 33.700 euros.
LiveWire ofereix una autonomia per carretera de 150 quilòmetres, encara que en ciutat es poden estirar fins als 235 km