Home Actualitat Els mitjans digitals ja han atrapat els tradicionals en la difusió d’informació de motor.
Els mitjans digitals ja han atrapat els tradicionals en la difusió d’informació de motor.

Els mitjans digitals ja han atrapat els tradicionals en la difusió d’informació de motor.

0
0

Segons el Baròmetre Mensual d’Automoció de Acceso, companyia líder en monitorització i mesura de la comunicació a Espanya i Amèrica Llatina que mesura la pressió mediàtica realitzada per les diferents marques i models a Espanya, el mitjans digitals ja han atrapat als mitjans tradicionals com el canal escollit per la indústria per informar sobre les notícies del motor, amb un 50,03% de participació en el mix total de mitjans.

Portada EMdGI 10

L’activitat informativa i l’ audiència aconseguida a través de revistes especialitzades en motor segueix sent clau en aquest sector, que a poc a poc, desenvolupa aquest tipus de premsa especialitzada en sites equivalents, però sense arribar de moment els nivells d’audiència i activitat dels seus predecessors en paper.

El Baròmetre d’Acceso analitza cada mes diferents variables com el valor econòmic dels impactes, el número d’aparicions de cada marca i model així com l’audiència potencial assolida o si la marca és protagonista o no de cada informació valorada, entre d’altres. L’informe inclou l’anàlisi de les aparicions en premsa i mitjans on-line i la presència i impacte a Twitter. A més de l’anàlisi de dades, el Baròmetre es completa amb una secció que repassa les últimes novetats de marques i models conegudes durant el mes així com les tendències que marcaran el futur del sector.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *