Faconauto crea el segell “Concessionari protegit enfront del COVID-19”

El distintiu, que comptarà amb l’assessorament tècnic de TÜV SÜD, compromet els concessionaris a l’adopció de mesures de protecció i prevenció per a clients i empleats

La patronal dels concessionaris, Faconauto, ha creat el segell distintiu “Concessionari protegit enfront del COVID-19”, que els concessionaris podran sol·licitar a través d’un procés de formació, validació i verificació, i adquirint així, el compromís d’adoptar les mesures necessàries a les seves instal·lacions i vehicles per generar confiança i seguretat als seus clients i empleats davant la seva reobertura.

D’aquesta manera, els concessionaris seran pioners en adoptar aquest tipus de mesures al nostre país, i segueixen l’exemple d’altres països que ja han definit els seus protocols de seguretat en diversos sectors, com el turisme, transports col·lectius o centres d’ensenyament.

El distintiu serà emès per Faconauto i comptarà amb l’assessorament tècnic de TÜV SÜD, que validarà el procés per a la seva obtenció i s’ocuparà de la seva posterior auditoria, assegurant la correcta interpretació i enteniment de totes les mesures de protecció, neteja i higiene a adoptar per part de concessionari. La base del procés és el Protocol de Protecció i Prevenció sectorial que va ser elaborat, a més de per Faconauto, per Anfac, Sernauto, UGT i CC. OO, amb la supervisió del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme i l’aprovació del Ministeri de Sanitat.

El segell de “Concessionari protegit enfront de l’COVID-19” serà exhibit en les instal·lacions de venda i postvenda i a les pàgines web de les concessions, sent cada un d’ells únic i intransferible, mitjançant un número identificatiu que assegurarà l’autenticitat del distintiu. A més, es crearà en cada concessionari la figura del “responsable de COVID-19”, responsable de l’avaluació i declaració a l’equip tècnic de TÜV SÜD sobre el compliment del protocol. Faconauto habilitarà un enllaç a la seva pàgina web amb el llistat oficial de concessionaris validats, i el nombre de segell atorgat, per proporcionar una major transparència i seguretat a consumidor.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Kia XCEED PHEV: Mestissatge electrificat

Kia XCEED PHEV: Mestissatge electrificat

La firma coreana amplia i diversifica la seva oferta de vehicles sostenibles

Posterior
Nissan fa possible la venda en línia de la seva oferta en 7 clics i 7 dies

Nissan fa possible la venda en línia de la seva oferta en 7 clics i 7 dies

Tot i que el mercat de l’automoció segueix sota els efectes de COVID-19,

També et pot interessar
Total
0
Share