Faconauto recomana reforçar els canals digitals davant el coronavirus

Concessionari Green Star (Foto: Google Maps)
Concessionari Green Star (Foto: Google Maps)

Faconauto demana als concessionaris que reforcin els seus canals digitals davant l’expansió del coronavirus. Davant d’aquesta situació excepcional la patronal dels concessionaris creu que una possible solució és atendre i donar servei i informació a través de la via telemàtica.

Les visites de clients a les exposicions han caigut amb força a les zones més afectades pel coronavirus. Malgrat aquest descens, segons Faconauto, l’activitat comercial dels punts de venda s’està mantenint en els seus canals digitals on les peticions d’informació s’han incrementat considerablement aquesta setmana.

Una crisi que posarà a prova el sector

La patronal considera que la crisi de l’coronavirus posarà de nou a prova la fortalesa de el sector.

Faconauto ha creat un comitè de seguiment amb els seus associats per reaccionar davant les contingències que van sorgint.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Toyota llança la versió més equipada del Proace Verso Camper
El Toyota Proace

Toyota llança la versió més equipada del Proace Verso Camper

Toyota Espanya ha llançat una nova variant del Proace Verso Camper anomenada

Posterior
El Niro arriba a les 20.000 unitats a l’Estat Espanyol

El Niro arriba a les 20.000 unitats a l’Estat Espanyol

El Kia Niro ha arribat a les 20

També et pot interessar
Total
0
Share