La versió híbrida completa del SUV de Ford aconsegueix una autonomia de fins a 1.000 km sense necessitat d’endolls i amb una resposta convincent
Text: Daniel Balcells / Fotos: Ford
El nou Ford Kuga Hybrid permet plantar cara a les mecàniques dièsel pel seu rang d’autonomia, de fins a 1.000 km (un 30% major que la de la versió híbrida endollable) amb unes dades de consum combinat de 5,4 l/100 km i unes emissions de CO₂ de 125 g/km.
El seu sistema de propulsió, amb una potència total de 190 CV, proporciona una acceleració suau i lineal, al mateix temps que canvia automàticament entre la manera elèctrica pura, l’híbrid o el de gasolina, amb el suport d’un controlador del generador redissenyat.
L’última generació de la transmissió automàtica Power-Split ajusta les relacions per a obtenir un rendiment i un consum òptims, a més d’augmentar la diversió gràcies a la funció de simulació de canvi, que emula les marxes d’una caixa convencional.
El Hybrid és el primer Kuga a combinar un sistema de propulsió electrificat amb l’avantguardista tecnologia opcional de Tracció Integral Intel·ligent AWD de Ford per a poder gaudir de la confiança addicional que suposa comptar amb l’extra d’aferrament d’un 4X4.
Amb un motor de gasolina 2.5 litres de cicle Atkinson i una bateria de 1,1 kWh, recupera energia automàticament gràcies a la recàrrega regenerativa en arrencar o en frenar, sense necessitat d’haver de connectar-ho a la xarxa, per la qual cosa resulta molt còmode i convenient.
Per a més informació www.grupcovesa.com
You really make it appear so easy with your presentation but I find
this topic to be actually one thing which I feel I might never understand.
It kind of feels too complex and extremely huge for me.
I’m looking ahead on your next post, I’ll try to get the
grasp of it! Najlepsze escape roomy
Rattling great info can be found on web blog.!