Home Actualitat Ford presenta el nou Mustang de competició
Ford presenta el nou Mustang de competició

Ford presenta el nou Mustang de competició

0
0
El nou Mustang per a competició
El nou Mustang per a competició

Ford ha presentat al Saló SEMA 2016 a Las Vegas el seu nou Mustang per a competició. Un model basat en el Ford Shelby GT350R-C desenvolupat per competir en el IMSA (Continental Tire Sportscar Challenge – GS), Pirelli World Challenge (GTS / G4) i les GT4 European Series, entre d’altres.

“A mesura que el Mustang va ampliant la seva presència en mercats de tot el món, també fa el mateix en l’àmbit del motorsport”, ha assegurat David Pericak, director global de Ford Performance. “El Mustang GT4 està equipat per competir i guanyar en circuits de tot el món, i esperem que sigui tan popular entre els pilots de competició com ho és el seu germà fabricat en sèrie entre els usuaris”.

Equipat amb les últimes novetats

El Mustang GT4 està equipat amb la nova generació de motor de competició V8 de 5.2 litres especialment calibrat per competir en GT4. Aquest motor de competició va ser dissenyat, validat i construït per Ford Performance en col·laboració amb Motors Roush Yates.

Una caixa de canvis Hollinger de sis velocitats amb lleves al volant lleugeres i compactes ofereix una provada resistència per competició amb activació pneumàtica directa que permet canvis de marxa ràpids, positius i consistents. El motor GT4 també incorpora un sistema de lubricació per càrter sec i un embragatge de doble disc de competició.

El xassís del Mustang GT4 inclou: Amortidors Dynamic Suspension Spool Valve (DSSV) de Multimatic, que permeten un control avançat del vehicle, braços de control del darrere inferiors i barres estabilitzadores del darrere i davanteres de Multimatic, llantes d’aliatge lleugeres de 18×11 polzades de Forgeline i rotors i pinces de sis pistons de Bremba.

Les millores aerodinàmiques en el Mustang GT4 inclouen aleró posterior, el disseny deriva de tot el que s’ha après en el programa de competició Ford GT, splitter davanter, ventilació al capó i difusor del darrere. A l’interior, el Mustang GT4 incorpora una gàbia antibolcada homologada per la FIA i un dash logger de competició de MoTeC.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *