Ford Transit Custom Nugget, més intel·ligent, versàtil i electrificada

La nova camper Nugget ha estat desenvolupada en col·laboració amb l’empresa Westfalia, líder en camperitzacions, i compta amb la popular distribució multi-zona del seu habitacle, que continua diferenciant a la Nugget de les seves competidores.

La nova generació de la Nugget es beneficia de la nova plataforma Ford que es llançarà enguany per a les gammes Transit i Tourneo Custom, líders del mercat, i que introdueix noves característiques avançades de disseny, connectivitat i tecnologies de conducció. A l’interior, els clients gaudiran de nous acabats premium, funcionalitats millorades i energia d’un pràctic sostre solar opcional per a fer que les escapades siguin més fàcils i divertides.

“La Nugget ajuda els usuaris a descobrir nous llocs; i amb la comoditat addicional, la connectivitat i l’opció PHEV que suposa el nou model, poden arribar més lluny que mai. Els clients ens conten que utilitzen les seves Delícia com a vehicle familiar, per a portar amics i bicicletes a la següent sendera, o com una alternativa més emocionant per al seu pla de jubilació, per la qual cosa hem dissenyat l’última generació de la Ford Nugget pensant en tot això”, ha dit Hans Schep, director general de Ford Pro a Europa.

La pròxima generació de la Transit Custom Nugget es llançarà per fases, començant per la sèrie Nugget Titanium amb sostre elevable i motor EcoBlue de 170 CV amb transmissió automàtica de vuit velocitats, que ja pot reservar-se en els concessionaris Ford des d’agost de 2023, per al seu lliurament en la primavera de 2024. 2,3 Altres models, incloent-hi l’opció PHEV, arribaran durant els 12 mesos següents.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Bagnaia cuina el seu segon mundial a foc lent

Bagnaia cuina el seu segon mundial a foc lent

El pilot de Ducati guanya la cursa i li treu més de 60 punts a Martín

Posterior
El IONIQ 5 ara, amb retrovisor central digital

El IONIQ 5 ara, amb retrovisor central digital

El DCM ofereix un angle horitzontal de visió posterior d’aproximadament

També et pot interessar
Total
0
Share