Home Actualitat Gamma Hyundai i30: Pas a l’esportivitat.
Gamma Hyundai i30: Pas a l’esportivitat.

Gamma Hyundai i30: Pas a l’esportivitat.

0
0

_MG_4968

Tres anys després del seu llançament, la gamma del Hyundai i30 es renova a fons per augmentar la seva personalitat i dinamisme amb la incorporació de la poderosa versió Turbo de 186 CV.

Text: Albert Alsina | Fotos: Hyundai

i30 turbo, la referència de la família. El nou i30 Turbo, amb 186 CV i T-GDI de 1,6 litres (adaptat per a un ús plaent però esportiu), és la nova i superior versió d’aquesta nova gamma del 2015, un pilar fonamental per a la marca al mercat estatal.

_MG_5008Desenvolupat en el centre de proves de Hyundai al Nürburgring, aquest model es centra en la dinàmica de conducció esportiva i en la facilitat d’ús en el dia a dia. Això sí, la seva velocitat màxima és de 220 km/hora i accelera de 0 a 100 en 8 segons.

Suspensió esportiva i una direcció més directa per dinamitzar la marxa i la conducció han sigut dos aspectes fonamentals d’aquesta revisió.

El disseny exterior es diferencia del dels seus antecessors en la nova reixeta del radiador, els para-xocs davanter i posterior rematats amb tots vermells, el tub d’escapament de doble sortida i les llantes d’aliatge de 18 polzades.

L’interior presenta esferes especials per al lloc de conducció, seients esportius, detalls de color vermell al volant, pom del canvi o guarniments de les portes, i tapisseria del sostre de color negre.

Ja està disponible a partir de 25.500 euros, amb elements opcionals com ara el navegador o el sostre solar.

_MG_7437i30: Un pilar fonamental. Aquest model, desenvolupat en el Centre Tècnic de Hyundai Motor Europa a Rüsselsheim (Alemania), presenta un disseny nou per accentuar la nova imatge de la família Hyundai, amb reixa frontal hexagonal, colors de nova fornada, llums de dia en fars elipsoidals, llantes d’aliatge i optimitzat confort de rodament.

La gamma de motors ha estat actualitzada. Destaquen el nou propulsor Kappa de 1.4 litres i la nova transmissió de 7 velocitats i doble embragatge, que augmenta l’eficàcia i facilitat de conducció. Amb la nova gamma de models del segment C, que superen la normativa Euro 6), el consum de combustible baixa a 3,6 litres i les emissions de CO2, a 94 g/km.
Hi ha disponible la versió familiar CW, que també incorpora tot el volum de millores d’aquesta nova gamma 2015 en les zones frontal i lateral, però manté quasi intacta la part posterior.

Hi ha quatre nivells d’acabat, Essence, Klass, Tecno i Style. Ja és a la venda, amb preus que oscil·len entre els 17.000 i 27.925 euros.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *