Home Motos Gamma KTM SX 2016, referència renovada
Gamma KTM SX 2016, referència renovada

Gamma KTM SX 2016, referència renovada

0
0

Amb un bon grapat de mundials en el seu haver i la llarga experiència de la marca al món de l’off road, en el que domina a gust, KTM renova profundament la seva gamma de SX per seguir estant al capdavant any rere any.

4VgqzA2kuuikNXj1JUpTDtM8VUQcPn0f8duufq_dwm8
Text: Albert Alsina | Fotos: KTM – S. Romero & M. Campelli

Quan el departament de I+D de la marca de Mattighofen es posa les piles, ho fa i amb molta força. I per a aquesta temporada tocava una revolució en els models SX de Motocròs amb la implicació d’homes com Tony Cairoli, Ryan Dungey o Marvin Musquin, entre d’altres. Qui millor que ells coneix aquesta disciplina tan espectacular i tècnica, de la qual, perquè ara us feu una idea, han perfeccionat de la següent manera…

pPc6DVSjip5wdKlbrzut0QHzfJ77W_qJUIQnFEZVY-8La renovada gamma de KTM SX 2016 té més del 90% dels components de nova factura i una evolució tecnològica sense parangó, reduint el seu pes i augmentant la maniobrabilitat. El més destacat és la innovadora forquilla AER d’aire desenvolupada específicament per WP (White Power). El xassís, subxassís, estreps, basculant i bieletes també són de nova fornada, permetent jugar amb cada un dels models de forma exquisida. I per si fos poc, a la zona posterior s’ha millorat el centrat de masses i s’ha reduït el pes per oferir un millor comportament gràcies al nou disseny del monoamortidor (en tots els models, excepte la 250SX).

 

Els enginyers del motor tampoc s’han adormit en els llorers i han treballat durament per millorar les prestacions d’uns propulsors ja de per sí mateixos molt competitius. Tots els motors de 4T són més compactes, més lleugers i amb un avançat sistema ‘launch control’ de gestió del motor via EMS amb centraleta ECU més ràpida. Les modificacions també inclouen diferents modes del motor i un cos d’injecció redissenyat per aconseguir propulsors més ràpids, tant en resposta com en velocitat. Finalment, el motor de 125 centímetres cúbics de 2T ara s’adapta millor a la part cicle amb una millora de prestacions notable.

Si2PouhbeBXueM0rq9TEtRUUdwti9aET6n0sBsmdQlcL’hora de l’esbarjo. Qui diu que els petits no es poden divertir? A sobre dels models Júnior de KTM, preparats i amplis per a tots els rangs d’edats i experiència, es divertiran aprenent una disciplina diferent i especialment atractiva. I és que KTM disposa de models de 50 cc, 65 cc i 80 cc per passar de l’època d’aprenentatge a gairebé ser un mini-pilot professional. Què, t’hi apuntes?

 

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *