Garatge Plana realitza una jornada de proves de la gamma elèctrica de Mercedes-Benz al Celler Perelada

Garatge Plana, concessionari oficial Mercedes-Benz, va realitzar el passat divendres una jornada de proves de tota la gamma elèctrica de turismes de la marca. L’acte es va celebrar al Celler Peralada i va comptar amb la presència de clients del concessionari que volien experimentar la sensació de conduir un vehicle elèctric. Les proves es varen realitzar en dos grups, de tal manera que mentre un grup conduia i gaudia de la conducció elèctrica per les carreteres de l’Empordà, l’altre grup podia disfrutar d’una visita guiada al Celler Perelada.

Segons paraules del gerent de Garatge Plana, el Sr. Ernest Plana, “no és casual que hagim triat aquest lloc, ja que les dues empreses apostem decididament per la sostenibilitat, el reciclatge de material, etc. Cada cop hem de ser més conscients que la conducció acabarà essent totalment elèctrica i que és una conducció diferent a la que estem acostumats de la combustió, i per això realitzem aquestes jornades per tal que la gent pogui gaudir-ne i descobrir-la.”

L’acte també va comptar amb la presència del nostre director, el Sr. Albert Alsina, el qual va poder explicar als assistents les seves sensacions al volant de cadascun dels models que es podien provar. Segons Albert Alsina: “el canvi de la conducció de combustió a la conducció elèctrica és, similar, però molt i molt diferent. Inclús, canvies el xip sense gairebé adonar-te’n. No hi ha marxes. No hi ha so (o gairebé), la tecnologia (amb l’assistent MBUX,  la retenció i la modificació de la mateixa és tot un món i, en termes d’acceleració, són senzillament eficàcia pura respecte de la combustió.” A continuació va explicar sensacions de cadascun dels models:

Mercedes-Benz EQA: Començant amb el Mercedes EQA, un SUV compacte que dignifica a la perfecció l’estil i funcionalitat. Pot tenir una potència de fins a 215 kW (292 CV), pot aconseguir una autonomia de fins a 560 kms, és extremadament suau i silenciós, la resposta de l’accelerador és rapidíssima, i a nivell de xassís, emana molta agilitat; poc comuna en altres models del mateix segment.

Mercedes-Benz EQB: Aquest model és la mostra clara que un vehicle familiar pot ser, també, sostenible i potent. Al volant és un model que sento robust i estable, i amb un espai interior súper generós per fer llargs viatges. Inclús, hi ha la possibilitat de tenir-lo amb 7 places tot i les seves mides acotades. També pot equipar el motor de 215 kW de potència màxima (292 CV) i recórrer 536 kms d’autonomia.

Mercedes-Benz EQE Berlina i SUV: L’EQE és, per mí, la perfecció en disseny, ja sigui en versió Berlina com també en el SUV. Valor també, que m’encanta dels cotxes. I és que l’aerodinàmica és també tecnologia, la qual resulta vital per fer que la seva conducció sigui fina, relaxada i esportiva a la vegada. I, gràcies a aquest compendi de qualitats, pot fer fins a 685 kms d’autonomia.

Mercedes-Benz EQS: I per últim… l’EQS. I diria que descriure’l és quelcom difícil… Però si dic que és la joia de la corona en la gamma elèctrica de Mercedes, no vaig gens desencaminat. Conduir l’EQS no és només desplaçar-se d’un lloc a un altre. Amb ell tens potència (400 kW – 544 CV), autonomia bestial (gairebé 700 kms), exclusivitat, perfecció, espai (de fins a 7 places també) i, com no, un nivell de qualitat i tecnologia (amb tres pantalles, sistema multimèdia MBUX i amb molts extres digitals), tot, fora del comú.

“En resum, ser periodista de motor m’ha donat l’oportunitat no només de ser testimoni directe d’aquesta evolució. I encara que la tecnologia i la sostenibilitat siguin essencials, al final del dia, el que realment compta és la passió, les sensacions i les històries que cada vehicle pot explicar-me i fer-me viure.”

Un cop acabada la ruta en cotxe i la visita al Celler Perelada hi va haver un aperitiu amb productes de la zona, per tal de poder comentar entre tots els assistents les sensacions que havien tingut al volant dels diferents models de la gamma elèctrica de Mercedes-Benz.

Total
0
Shares
Anterior
Martín pressiona a Bagnaia amb una victòria molt lluitada i ja és a 13 punts

Martín pressiona a Bagnaia amb una victòria molt lluitada i ja és a 13 punts

El madrileny es refà després dels dos errors a les últimes dues curses

Posterior
Yves Deflandre i Patrick Lienne guanyen el XX Rally Costa Brava Històric by Motul

Yves Deflandre i Patrick Lienne guanyen el XX Rally Costa Brava Històric by Motul

Els belgues aconsegueixen el triomf per segon any consecutiu

També et pot interessar
Total
0
Share