Home Proves GUZZI V9 BOBBER Bones vibracions
GUZZI V9 BOBBER Bones vibracions

GUZZI V9 BOBBER Bones vibracions

0
0
Guzzi Bober
Guzzi Bober

Text: Jordi Mejías / Fotos: Kimi Sabaté

Les motos “amb estil propi” viuen un autèntic boom. Tota marca que es preï té una proposta en el seu catàleg. Però Moto Guzzi ja fa dècades que fabrica motos “diferents”, amb personalitat com la bella Griso. La seva darrera proposta es diu V9 Bobber tot i que també té una germana anomenada Roamer.

Amor a primera vista

La V9 Bobber fa de la seva estètica la seva gran raó de ser. Dipòsit i parafangs en acer, seient amb un tou rebaixat, un darrera minimalista…. Tot suma perquè enamori a primera vista.

A la seva gropa

Guzzi Bober
Guzzi Bober

La posició de conducció és discutible ja que és còmode, anem agafats a un ampli manillar i els estreps estan un xic avançats però els genolls ens tocaran amb les culates del motor. El quadre d’instruments informa inclús de la marxa inserida o nivell de control de tracció però no disposa de compta-revolucions.

Aquesta moto està molt viva

La sacsejada que fa el motor, bicilíndric en V a 90º en disposició transversal, quan li donem al botó d’arrancada i les lleus vibracions a baixes voltes ens traslladen a un altre mon de sensacions del qual no en voldrem sortir-ne mai. El propulsor funciona molt bé a baix i mitjà règim. La palanca del manillar es ideal per a treballar en carretera en l’entrada a les corbes ja que el pneumàtic davanter, de 130 mm, es nota.

Per a tots i per tot

Guzzi Bober
Guzzi Bober

La suspensió és especialment còmode encara que un xic més de tou al seient li aniria millor ja que amb el pas dels quilòmetres les nostres natges es varen queixar. Els frens, com també la transmissió per Cardan funcionen sense queixa. El control de tracció, de dos nivells essent l’1 per mullat, és un plus de seguretat junt a l’ABS.

Me la quedo

Amb tot, la Bobber és una moto ideal per moure’t per la ciutat sense renunciar a anar més lluny i sempre amb un toc de distinció, ara que estan tan de moda aquesta mena de motos. Compta amb detalls com una presa de USB per poder utilitzar el teu telèfon intel·ligent com a captador de la telemetria. El preu és de 10.799 euros i Moto Guzzi disposa de un kit de limitació pel A2.

Ens va agradar

Guzzi Bober
Guzzi Bober
  • Estètica
  • Baixos i mitjans del motor
  • Vibracions
  • Control de tracció

No tant

  • Posició de conducció
  • Inclinació del cavallet

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2 cilindres en V a 90º transversal.
  • Cubicatge: 853 cc
  • Refrigeració: Aire
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: sis velocitats
  • Potència màxima: 55 CV a 7.250 rpm
  • Par motor: 64 Nm a 3.000 rpm
  • Altura del seient: 775 mm
  • Distància entre eixos: 1.480 mm
  • Pneumàtic davanter: 130/90 16
  • Pneumàtic darrera: 150/80 16
  • Capacitat dipòsit: 15 litres
  • Pes en marxa: 200 quilos
  • Preu: 10.799 euros

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *