Home Proves Harley-Davidson 1200 Roadster
Harley-Davidson 1200 Roadster

Harley-Davidson 1200 Roadster

0
0

Aire esportiu

La nova Harley-Davidson Sportster 1200 Roadster és l’última novetat de la signatura de Milwaukee amb vímets esportius com una forquilla invertida i un doble fre de disc davanter.

Text: Sergi Mejías / Fotos: Kimi Sabaté

El catàleg de Harley-Davidson creix. I ho fa per la família Sportster. La nova Roadster és l’última incorporació a l’univers Harley, llesta per fer goig i seduir als usuaris que busquen una proposta més ‘sport’.

3703

Un manillar baix i uns estreps mica endarrerits s’esborren de cop com en qualsevol moto custom. Al davant hi tenim un quadre d’instruments amb el compte analògic i una petita pantalla digital amb velocímetre, indicador de marxa inserida, comptaquilòmetres i també tacòmetre.

La forquilla invertida amb barres de 43 mil·límetres i el doble disc davanter no només és una declaració d’intencions sinó que la dota d’un tacte excel·lent al tren davanter, tot i muntar una llanda de 19, a la qual vegada que una potent frenada , per al que estem acostumats amb les Sportster, recolzada en cas extrem per l’ABS de sèrie.

 

Estèticament és molt resultona, amb detalls com les llantes de cinc braços anomenats Offset-Split i dinàmicament no desentona amb un comportament a l’alçada, és a dir, amb alguna llicència en carreteres virades sense oblidar que és una Harley-Davidson i brillant a la ciutat encara que l’alçada del seient (és la més alta de les Sportster) es deixa notar a l’maniobrar en parat.3704

El motor és un valor segur amb uns bons baixos i una divertida estirada. A més el consum combinat se situa en 4,9 litres cada 100 quilòmetres. En cas de circular amb passatger aquest tendirà a escórrer-se cap enrere a causa del disseny del seient però és igual, perquè aquesta Roadster sembla destinada perquè la gaudeixis sol.

 

3705

Ens va agradar

  • Estètica
  • Tren davanter
  • Resposta del motor
  • Quadre d’instruments

 

No tant

  • Ubicació estreps
  • Seient passatger

 

FITXA TÈCNICA

Motor: 2 cilindres V a 45º

Cubicatge: 1.202cc

Refrigeració: Aire

Alimentació: Injecció electrònica

Canvi: cinc velocitats

Potència màxima: 73 CV a 5.660 rpm

Par motor: 97 Nm a 3.200 rpm

Alçada del seient: 785 mm

Distància entre eixos: 1.505 mm

Pneumàtic davanter: 120/70 19

Pneumàtic del darrere: 150/70 18

Capacitat dipòsit: 12,5 litres

Pes en marxa: 259 quilos

Preu: 13.100 euros

 

REVISTA ONLINE APP STORE  GOOGLE PLAY 

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *