La nova entrega de l’Africa Twin destaca per un millor dinamisme en offroad sense minvar prestacions en carretera.
Un motor de 1.084cc amb més potència i una millor resposta, menys pes, més electrònica i millor ergonomia són part de les novetats d’aquesta segona generació de l‘Honda CRF1100L Africa Twin.
Un motor més potent, menys pes, més electrònica i millor ergonomia
Part de l’atractiu de l’Africa Twin neix de ser una moto capaç de fer-te gaudir tant en una carretera de port de muntanya, com travessant el Marroc per pistes o portan-te a treballar cada dia com si res.
L’Africa Twin sorprèn per la seva capacitat offroad i a el mateix temps poder-te portar a treballar cada dia sense tocar res
De sortida, tant amb l’Africa Twin com amb la Africa Twin Adventure Sports es fa peu aturat amb més facilitat. Ara compta amb una pantalla tàctil de TFT i la nova electrònica es gestiona de forma intuïtiva.
Tant amb l’Africa Twin com amb l’ Adventure Sports es fa peu aturat amb més facilitat
Un cop en marxa el motor està més ple, empeny amb més força a qualsevol règim. Per carretera el seu dinamisme és impecable, amb una millor protecció aerodinàmica de l’ Adventure Sports, que disposa de suspensió electrònica.
Una vegada en marxa el motor està més ple, empeny amb més força a qualsevol règim
És fora de l’asfalt quan descobrim un tresor amb un comportament impecable. Les suspensions s’ho ‘empassen’ tot i l’electrònica (desconnectable) és una aliada. I es mou amb facilitat tot i el seu pes.
SIGNATURA: Text: Sergi Mejías / Fotos: Francesc Montero