Home Actualitat Honda amplia la gamma del Civic 2015 amb la versió Sport
Honda amplia la gamma del Civic 2015 amb la versió Sport

Honda amplia la gamma del Civic 2015 amb la versió Sport

0
0

El Honda Civic 2015 ofereix millores en matèria de disseny i tecnologia que impulsen l’atractiu d’aquest automòbil a Europa. D’altra banda, Honda afegeix a la gamma de 5 portes la nova versió Civic Sport. El Honda Civic 2015 sortirà a la venda el mes de març, amb preus des de 20.700 euros (1.4 i-VTEC Comfort 5 portes) fins 30.800 euros (Tourer 1.6 i-DTEC Executive Pack).

21015_CivicTant el Civic 5 portes com el Civic Tourer mostren millores de disseny a la part exterior davantera que aporten una nova imatge, reforçada per les noves òptiques amb llums de conducció diürnes integrades i un nou i elegant para-xocs davanter. El model Civic 5 portes també inclou un nou para-xocs del darrere, faldons i un spoiler amb acabat en negre, a més de llums de LED posteriors multifunció.

En línia amb aquestes millores a l’exterior, també s’han renovat les especificacions de l’interior de la gamma 2015: nous teixits per a les tapisseries dels seients i noves costures per als reposacaps, noves motllures a les portes amb tiradors cromats i un panell de control amb acabat en negre metàl·lic.

El Civic 2015 manté l’excel·lent versatilitat i l’espai interior pels quals la gamma és ben coneguda, inclosa la capacitat del maleter, de 477 litres per al Civic 5 portes i de 624 litres per al Civic Tourer (en ambdós casos , amb els seients en posició vertical).

La gamma Civic 2015 estrenarà el nou sistema d’informació i àudio a bord Honda Connect. Ofereix comoditat i connectivitat a la carretera gràcies a característiques clau com la ràdio AM FM, per Internet i de transmissió d’àudio digital (DAB), connectivitat Bluetooth, navegador i càmera de visió posterior per a maniobres d’aparcament. Honda Connect és compatible amb Android 4.0.4, el sistema operatiu per a telèfons intel·ligents més conegut del món.

També s’estrenen en la gamma del Civic 2015 una nova sèrie de tecnologies per a la suspensió i la seguretat activa que farà que el cotxe sigui significativament més plaent de conduir, així com més estable en totes les condicions, amb millores notables en els sistemes d’assistència de conducció àgil i d’assistència a l’estabilitat del vehicle. Quan és necessari, el sistema d’assistència de conducció àgil (Agile Handling Assist) s’aplica una lleugera força de frenada, imperceptible per al conductor, a cadascuna de les rodes en els viratges per tal de maximitzar la capacitat de resposta i l’estabilitat. El renovat sistema d’assistència d’estabilitat actua juntament amb el d’assistència a la direcció per maximitzar la tracció en els revolts o en accelerar en superfícies lliscants.

21016_CivicImatge poderosa. La gamma europea del Civic s’ha ampliat amb la introducció d’una nova versió: el nou Civic Sport. Aquesta versió, basada en el Civic 5 portes i associada al motor dièsel de 1.6 litres i 120 CV o bé al de gasolina de 1.8 litres i 142 CV, incorpora un spoiler posterior exclusiu, del mateix color de la carrosseria, i llandes d’aliatge de 17 polzades. El Civic Sport recorda al sorprenent disseny del futur Type R, amb un nou para-xocs davanter que incorpora una graella més baixa i el entapissat de l’interior del sostre en tonalitat negra.

Totes les versions de la gamma Civic 2015 incorporaran de sèrie el sistema actiu de frenada en ciutat de Honda. Aquest sistema utilitza una tecnologia basada en un radar que examina la carretera  i acciona automàticament els frens en cas que es detecti un risc de col·lisió imminent. El sistema està concebut per funcionar a velocitats per sota dels 30 km / h.

Tres motors. Sota el capó de la gamma Civic 2015, els clients podran triar entre el motor dièsel i-DTEC de 1.6 litres o els de gasolina i-VTEC en versions de 1.4 i 1.8 litres.

El motor dièsel i-DTEC de 1.6 litres va ser el primer de la sèrie Earth Dreams Technology de nova generació de Honda que es va introduir a Europa. És el més lleuger de la seva classe i ofereix 300 Nm de parell i emissions a partir de només 94 g/km. La culata d’alumini va unida a un bloc també d’alumini, amb un pes 47 kg inferior al motor 2.2.

La família Civic també es subministrarà amb el motor de gasolina i-VTEC d’1.8 litres de Honda, disponible amb transmissió manual o automàtica. Les emissions de CO₂ parteixen de 148 gr/km. La variant de 1.4 litres, amb un arbre de lleves al capdavant (SOHC) i disponible únicament en la versió de 5 portes del Civic, s’ha perfeccionat per oferir un major rendiment dinàmic (100 CV i 127 Nm) i superar les seves qualificacions mediambientals. Les emissions de CO2 s’han reduït a 129 g/km.

(12.02.2015)

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *