Home Motos Honda anuncia millores en les CRF250R i CRF450R 2016
Honda anuncia millores en les CRF250R i CRF450R 2016

Honda anuncia millores en les CRF250R i CRF450R 2016

0
0

Honda anuncia les seves noves CRF250R i CRF450R per a la temporada 2016, disponibles a partir del mes d’octubre d’aquest any i que es beneficien de subtils canvis que reforcen encara més les seves prestacions.

La CRF250R és la que compta amb més millores en el motor i suspensions, canvis basats en l’experiència adquirida pel Team HRC en el Campionat del Món de MX. El nou motor és més suau i enèrgic en baixos, manté el caràcter a mig règim i, segons puja de revolucions, no només desenvolupa més parell i potència Hondasinó que els manté consistents a més altes rpm, la qual cosa resulta molt útil per fer les seccions de corbes sense canviar de marxa. L’increment del parell i la potència màxims -sense sacrificar res en tota la corba de potència- es deu principalment al treball de HRC a la culata, a un nou pistó més lleuger i a una biela també més lleugera i amb forma revisada.

Pel que fa a la part cicle, la forquilla Showa SFF-TAC-Air rep una sèrie de canvis interns a més d’uns tubs superiors 5 mm més llargs per millorar la tracció, la reacció de la suspensió, el tacte del pilot i la ajustabilitat. Els reglatges de l’amortidor del darrere també han estat ajustats per complementar la forquilla. Altres canvis inclouen una reducció del diàmetre dels rodets de la cadena de transmissió i nous reposapeus per impedir l’acumulació de fang.

Pel que fa a la CRF450R, l’enfocament pel 2016 se centra en actualitzacions de les suspensions davantera i posterior i en canvis en la geometria de direcció. La forquilla KYB Pneumatic Spring Forks (PSF2) de 48 mm ha rebut actualitzacions per millorar la maniobrabilitat i l’estabilitat, i l’equilibri entre suspensió davantera i posterior; el recorregut segueix sent el mateix però la forquilla és més llarga i rígida. Tant les relacions d’amortiment en compressió com en extensió són ara més fermes. L’amortidor del darrere també augmenta la seva capacitat en extensió i en la part mitjana-superior del seu recorregut, i treballa amb noves relacions del Pro-Link. També incorpora més possibilitats d’ajustament.

Els nous reglatges de la suspensió també han dut a subtils canvis en la geometria de la direcció. Altres actualitzacions inclouen un disseny revisat dels reposapeus i una cadena de transmissió més lleugera.

Pel que fa al motor, la CRF450R se segueix beneficiant dels canvis de la passada temporada, en què es va millorar el lliurament de potència, la tracció de la roda posterior des de règims baixos  i es va incrementar la potència gràcies a la culata, silenciosos d’escapament i ajustaments en la injecció de gasolina Dual PGM-FI.
A més, tant la CRF250R com la CRF450R segueixen comptant amb el botó de selecció de Mode Motor (EMSB) que permet triar entre tres modes d’entrega de potència.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *