Home Motos HONDA CB 500 F: Un toc més emocional
HONDA CB 500 F: Un toc més emocional

HONDA CB 500 F: Un toc més emocional

0
0
Honda CB 500 F
Honda CB 500 F

TEXT: Albert Alsina, des Carmona (Sevilla) / FOTOS: Honda Motor Europe

La CB 500 F és una moto gran en un cos petit. Més o menys aquesta és la impressió que ens emportem amb aquest model renovat d’Honda durant la presentació prop de Sevilla. Una naked de cilindrada mitjana, que es pot conduir amb el carnet A2, i que cada dia que passa té més adeptes i està captant més mercat.

Perquè els seus conductors puguin gaudir de la seva polivalència, economia d’ús i facilitat de conducció, els enginyers i dissenyadors han potenciat la seva faceta més esportiva amb línies més anguloses i han redissenyat la fuita, les llantes, el dipòsit, i el colí, a més de dotar-la d’elements que milloraran el dia a dia a l’usuari, com ara una major capacitat del dipòsit (ara de 16,7 litres) amb tap amb frontissa i maneta de fre regulable.

Honda CB 500 F
Honda CB 500 F

En l’apartat de cicle, el CB 500 F compta amb un xassís i una part cicle gairebé calcats al model anterior. Un bastidor en forma de diamant amb tubs d’acer de 35 mm, lleuger i resistent i amb una distància entre eixos molt curta. L’alçada del seient de 785 mm es manté també, però ara els frens de disc lobulat a la zona davantera estan dotats de pinça Nissin de dos pistons amb sistema de frenada ABS de sèrie inclòs.

A nivell d’acabats i equipament, aquesta Honda està molt però que molt ben acabada. El quadre d’instruments digital està ple d’informació. Com no, porta acoblat el Sistema de Seguretat de Encesa Honda (Hiss) i es pot demanar sota una extensa línia de colors, amb la tricolor com a referència.

El propulsor segueix sent el mateix que en l’anterior versió, però ajustat amb les eines de precisió dels japonesos, que han adoptat tecnologia de models superiors, inserint un pistó molt similar al de la CBR 1000 RR amb el qual es redueix el soroll del motor a altes revolucions. Aquest bicilíndric en paral·lel amb vuit vàlvules i refrigeració líquida ofereix una potència màxima de 47 CV (o 35 Kw) i un par motor de 43 Nm.

Honda CB 500 F
Honda CB 500 F

FITXA TÈCNICA

  • Motor: Bicilíndric en paral·lel. 4T
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Cilindrada: 471 cc
  • Potència màxima: 47 CV a 8.500 rpm
  • Alçada del seient: 785 mm
  • Distància entre eixos: 1.410 mm
  • Dipòsit combustible: 16,7 litres
  • Pes: 190 kg
  • Web: www.honda.es/motorcycles
  • Preu: 5.799 €

Gaudeix de l’article interactiu

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *