Honda CR-V Hybrid: Consolidació tecnològica

Aquest és l’Honda CR-V Hybrid. El primer SUV híbrid de la marca que comercialitza a Europa. Un model atractiu i posat al dia, molt espaiós i tecnològic i de conducció confortable i suau. El seu millor secret, la unitat de control motriu denominada i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive), que no té caixa de canvis i pot anar associada a tracció davantera o 4×4.

 

Aquest SUV de gran format té un motor de gasolina atmosfèric Atkinson de dos litres i 145 CV de potència, i dos elèctrics, un generador i un impulsor, que junts transmeten 184 CV totals. Un cor diferent, ja que el motor de combustió dóna força a l’elèctric, la gestiona, i llavors l’entrega a les rodes. Així el confort de marxa, i de retruc l’acústic, són més òptims, i podent escollir tres programes: EV (Elèctric), Hybrid (Combinats) o Engine (Combustió).

Aquesta cinquena generació del CR-V no té canvi de marxes, només un selector, i els enginyers han recorregut a un sistema de transmissió directa d’engranatges fixes. I tot i que té unes palanques a la part posterior del volant, no serveixen per canviar de marxa, sinó per fer que el motor ofereixi més retenció, o menys, per aconseguir captar més energia elèctrica a la bateria de ions de liti.

La qualitat i l’habitabilitat d’aquest Honda tant consolidat segueixen sent un els seus punts forts, ampliant l’espai interior, i a més, s’hi ha de sumar la posada al dia en aspectes tecnològics i de connectivitat, amb incorporació de protocols Apple i Android, un quadre de comandaments vistós i dinàmic i una pantalla central on es pot controlar tota la informació i l’entreteniment.

Quan a disseny, el nou CR-V s’ha actualitzat amb unes línies molt fluïdes, seguint la guia de la resta de models de la marca, amb un capó molt marcat, llums de LED, i una zona posterior dinàmica, en la qual, destaquen els grups òptics en posició horitzontal i un maleter molt gran, de 497 litres de capacitat, amb una zona de càrrega ben àmplia.

A nivell de conducció, el CR-V Hybrid té un bon confort gràcies a una direcció més directa i precisa que la del seu predecessor, una extraordinària rigidesa del xassís i unes suspensions molt ben ajustades de tall confortable. La seva bona altura respecte del sòl el fa òptim per circular per pistes, i si es té la opció de tracció total, qualsevol recorregut i anar a l’aventura no serà cap problema.

 

FITXA TÈCNICA

Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD

Motor: Gasolina + Elèctric

Potència: 184 CV

Canvi: Automàtic

Acceleració de 0 a 100 km/h: 8,8 segons

Consum: 6,9 l/100 km

Emissions: 156 gr/km

Pes: 1.614 kg

Dipòsit: 57 litres

Maleter: 497 litres

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Laia Sanz, creu de Sant Jordi
Laia Sanz somrient en una foto del Dakar

Laia Sanz, creu de Sant Jordi

La motorista Laia Sanz és una de les guardonades amb la Creu de Sant Jordi 2020

Posterior
VÍDEO: Lydia Valentín protagonitza l’anunci de Bridgestone per als Jocs Olímpics
L'atleta Lydia Valetín

VÍDEO: Lydia Valentín protagonitza l’anunci de Bridgestone per als Jocs Olímpics

Lydia Valentín és la protagonista del primer anunci de Bridgestone com a

També et pot interessar
Total
0
Share