Honda e: Únic i minimalista

Que el sector de l’automòbil està experimentant un canvi de paradigma no és cap secret… I més amb models com aquest minimalista i virtuós Honda e. Un cotxe de genètica virtual que aconsegueix una autonomia de 222 kms i que, a més, ha estat pensat i creat perquè es pugui adaptar d’una forma extraordinària i diferencial als entorns urbans.

Aquest flamant model de la marca japonesa té un disseny que projecta una estètica del passat però amb una clara clucada d’ull al futur, amb traces pures i netes, inclús amb els tiradors de les portes davanters ocults. A més, té unes mides d’allò més compactes per facilitar els moviments dins la urb i proporcionar una agilitat extraordinària.

S’accedeix a l’interior amb una clau intel·ligent o amb un smartphone autoritzat pel propietari, que obre el cotxe només acostar-s’hi, i a l’obrir la porta veiem un interior presidit per cinc pantalles que cobreixen tot el davantal, i amb les dues laterals que són els retrovisors amb càmera. I tot això ben rematat amb materials de tacte fi i contemporani, amb molt bon espai per a quatre adults, excel·lent il·luminació i un aïllament acústic realment òptim.

Aquest menut i simpàtic Honda e arriba amb una avançada aplicació telefònica per operar a distància al navegador, la gestió de la càrrega de la bateria, el climatitzador o el tancament centralitzat. I a més, pots saber sempre en temps real on està i gaudir del vanguardista sistema de seguretat Honda Sensing.

Està clar que l’Honda e és un model únic al mercat. Amb un control molt intuïtiu en tota la dotació electrònica, un xassís de proporcions i distribucions boníssimes (de 50:50 i amb un centre de gravetat molt baix) i un propulsor (de 154 CV) que empeny des de l’eix posterior molt capaç amb el que “gaudiràs”, i molt, conduint… però emetent 0 emissions a l’atmosfera.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
FORD MACH-E: Una icona amb molta espurna

FORD MACH-E: Una icona amb molta espurna

Posterior
Honda e: Únic i minimalista

Honda e: Únic i minimalista

Honda e

També et pot interessar
Total
0
Share