Honda HR-V: Refinament ecològic

Aquí teniu la nova generació de l’Honda HR-V. Hem tornat a Honda Lluis Blanch per provar, per fi, un model molt esperat al segment i que arriba, amb una única versió híbrida, però amb moltes novetats i etiqueta ECO de la DGT. Un model que, ja ho veieu, té un disseny molt dinàmic i esportiu, destaca per un confort interior extraordinari i respon a la perfecció a les múltiples necessitats dels consumidors actuals.

Aquest B-SUV ha arribat amb el nou llenguatge de disseny simplista i net de Honda, amb línies pures seguint la filosofia del minimalista Honda e. Destaca la graella integrada i s’harmonitza amb els nous fars de LED, amb capó de caiguda prominent que li atorga esportivitat, passos de roda prominents i elegants i una zona posterior premium, de caire robust i modern.

Tot i adoptar la tecnologia híbrida, l’interior no ha perdut gens d’habitabilitat ni espai de maleter, amb superfícies molt agradables al tacte, una distribució lògica i ben treballada, i amb una sensació de qualitat excel·lent gràcies a materials de nova fornada. Els seients són realment còmodes i el minimalisme exterior fa una clucada d’ull a l’interior amb una instrumentació en aquest mateix sentit i línies molt horitzontals.

Tecnològicament parlant, la instrumentació i els panells informatius són un 50% més ràpids que en l’anterior HR-V, amb una visualització molt bona, l’adopció dels protocols Apple i Android per a una connectivitat perfecte i el control total que es pot tenir amb la App MyHonda+. Quan a seguretat, com sempre amb Honda, anem sobrats, amb les múltiples ajudes disponibles i els interessants enginys de l’Honda Sensing.

Al volant el nou HR-V ens ha sorprès per una conducció estimulant i suau, gràcies al bon rendiment del motor d’1.5 litres de gasolina combinat amb l’elèctric e:HEV, ja que ofereix un molt bon parell, un consum homologat realment òptim (són 5,4 litres als 100 kms)… amb un bon dinamisme per als nous conductors amb consciència mediambiental i permetent jugar amb els 4 modes de retenció per aprofitar energia i carregar la bateria.

El nou HR-V disposa d’un nou xassís més rígid, el qual es nota i molt, amb unes suspensions més suaus i amb un millor control de la zona posterior. En entorns urbans ha demostrat que té una capacitat de moviments excel·lent, amb una direcció ràpida i directa… Sensacions augmentades amb la tecnologia aplicada, que el fan més divertit de conduir, sens dubte, respecte del seu predecessor.

Queda clar que el nou HR-V ha fet un salt qualitatiu brutal. Per disseny, per tecnologia de seguretat i de conducció, per sistema de propulssió… La veritat és que aquest Honda compleix amb escreix una àmplia varietat de necessitats per als usuaris amb un toc minimalista realment ben aconseguit i, tot això, amb sostenibilitat i eficiència.

Per a més informació Honda Lluis Blanch.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
El nou Opel Grandland estrena sistema de visió nocturna

El nou Opel Grandland estrena sistema de visió nocturna

El nou Opel Grandland està replet de tecnologies i sistemes d’assistència

Posterior
Nou Ford Ranger: Característiques intel·ligents i pràctiques

Nou Ford Ranger: Característiques intel·ligents i pràctiques

En tota Europa, els pickups ja no sols es troben treballant intensament en

També et pot interessar
Total
0
Share