Home Actualitat HONDA INTEGRA I NC750X Una encertada actualització
HONDA INTEGRA I NC750X Una encertada actualització

HONDA INTEGRA I NC750X Una encertada actualització

0
0
Honda_IntegraS_YM16_3956
Honda_IntegraS_YM16_3956

Honda posa al dia aquests pràctics models amb més millores de les que pugui semblar en un principi.

Text: Sergi Mejías, des de Màlaga / Fotos: Honda

Renovació
Llums de led, una nova forquilla i la tercera generació de la transmissió de doble embragatge DCT són part de les novetats de l’actualització de la Integra i de la NC750X, encara que el treball realitzat per la firma de l’ala daurada va més enllà.

En comú
Com la Integra i la NC750X, a més de la NC750S, comparteixen motor i part cicle, també es beneficien de les millores introduïdes en aquest 2016 com una forquilla Showa Dual Bending Valves amb un tarat revisat, el pilot del darrere amb llums led, a més de la part posterior més estilitzada. I ara disposa de la clau de seguretat tipus ‘wave’ a més d’un nou i atractiu silenciós.

Missatge de benvinguda
Una altra de les novetats és el nou quadre d’instruments totalment digital i la il·luminació de la barra del compta es pot personalitzar i canviar de color a més de programar un missatge amb tres paraules, que es visualitza cada vegada que engeguem el contacte.

Només per la NC750X
Honda ha volgut buscar accentuar la imatge de moto aventurera, com ens van explicar en la presentació, adoptant unes noves tapes laterals que evoquen a la resta de models ‘crossover’ de la marca. La pantalla derivabrises és 70 mm més alta i millora la protecció aerodinàmica mentre que el forat per guardar el casc en el fals dipòsit és un litre més gran.

DCT, Gairebé màgica
Si amb la nova Africa Twin ja vam poder comprovar que amb la transmissió DCT un és millor pilot, amb la Integra i la NC750X et fa la vida més fàcil i divertida ja que ara compta amb tres noves posicions en la manera S per adaptar-la a la teva conducció . Recordeu que el DCT permet triar entre canvi manual i automàtic; i dins el automàtic entre D (vies ràpides) i S (ciutat i Carretera).

Presa de contacte
Respecte a la versió anterior cal destacar el dinamisme de la nova forquilla, igual de confortable en el primer tram del recorregut però que guanya duresa a mesura que s’enfonsa per millorar el dinamisme esportiu. La facilitat de conducció gràcies a l’agilitat, malgrat els seus més 200 quilos de pes, i comportament del motor a més de la diversió són constants en aquests dos models.

FITXA TÈCNICA

Integra

  • Motor: Bicilíndric, 8 vàlvules LC
  • Cilindrada: 745cc
  • Canvi: DCT, 6 velocitats
  • Potència màxima: 55 CV a 6.250 rpm
  • Par motor: 68 Nm a 4.750 rpm
  • Frens davanters: Disc de 320 mm amb pinça de dos pistons
  • Fre del darrere: Disc de 240 mm amb pinça de dos pistons
  • Alçada del seient: 790 mm
  • Pes en marxa: 238 quilos
  • Capacitat dipòsit: 14,1 litres
  • Preu des de: 9.349 euros (consultar promocions)
  • Web: www.honda.es

NC750X

  • Motor: Bicilíndric, 8 vàlvules LC
  • Cilindrada: 745cc
  • Canvi: 6 velocitats
  • Potència màxima: 55 CV a 6.250 rpm
  • Par motor: 68 Nm a 4.750 rpm
  • Frens davanters: Disc de 320 mm amb pinça de dos pistons
  • Fre del darrere: Disc de 240 mm amb pinça de dos pistons
  • Alçada del seient: 830 mm
  • Pes en marxa: 220 quilos
  • Capacitat dipòsit: 14,1 litres
  • Preu des de: 7.649 euros (consultar promocions)
  • Web: www.honda.es

Mira l’article interactiu

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play 

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *