Honda sacseja el segment del touring amb una proposta que busca seguir el seu propi camí.
Text: Sergi Mejías / Fotos: Honda
Honda ha aprofitat la base de la CRF1100L Africa Twin per a donar vida a una interessant proposta per a viatjar però també pensada per a poder utilitzar-la en el dia a dia, un model fàcil de manejar, còmode i ben equipat, hereu de l’Honda Deauville i Pa-European.
Estèticament hereta els grups òptics de la X-ADV, compta amb una pantalla per desviar l’aire amb l’altura regulable manualment i uns deflectors laterals que desvien l’aire de les mans. Disposa de dues preses de corrent, d’encenedor i USB.
De sèrie compta amb un destacat equipament amb maletes laterals, control de velocitat de creuer, punys calefactables i cavallet lateral, entre altres, a més d’una electrònica completa amb control de tracció, anti-wheelie i modes de conducció.
El motor destaca pel seu ampli rang d’aprofitament amb 102 CV de potència que ofereix bons baixos i mitjos i una bona patada final. Honda homologa un consum de 5 litres cada 100 km i una autonomia propera als 400 km. En la part cicle destaquen les llandes de 17 polzades.
En una primera presa de contacte a la presentació internacional va deixar patent un excel·lent confort i polivalència. En aquest cas era la versió DCT, una delícia de canvi semiautomàtic, per a entendre’ns, que ho fa tot fàcil. El motor ple, la part cicle impecable; en definitiva… una nova aposta per al sector touring.
Per a més informació Blanmoto.