Honda renova tota la seva gamma CR-V e:HEV i incorpora la nova versió Sport Line

CR-V Sportline

La gamma CR-V 2021 rep una seriosa actualització, alhora que segueix incorporant l’avançada tecnologia híbrida d’Honda, que ara rep el distintiu e:HEV per alinear-la amb el nou Jazz e:HEV sota el paraigua de la marca de productes electrificats d’Honda, e:TECNOLOGIA. A més, Honda augmenta l’atractiu de la gamma amb la incorporació de la nova versió Sport Line, que ofereix un estil més esportiu i agressiu.

Totes les variants de la cinquena generació del CR-V (excepte Sport Line) s’actualitzen les motllures interiors amb un modern acabat en alumini (en lloc de fusta), que s’aplica als elements de la consola central, als panells de les portes i a la línia que s’estén pel panell inferior situat sobre la guantera. En el cas de la versió Elegance rep també un nou i elegant disseny de les llandes d’aliatge de 18 “i cristalls de privacitat. I en la versió més alta de la gamma, Executive, s’ha afegit la funció de càrrega sense fils per a smartphones.

Per la seva banda, la nova i destacada versió Sport Line, es presenta disponible en dos colors de carrosseria, Crystal Black o Platinum White, i incorpora un seguit d’elements d’estil amb acabats en negre per augmentar el seu atractiu. Entre ells s’inclouen la motllura dels fars, els retrovisors exteriors i els marcs de les finestres, amb un acabat negre que també s’ha aplicat a les llandes d’aliatge.

Aquesta versió Sport Line es distingeix també per l’acabat cromat fosc al voltant de les llums antiboira i en la graella, a més del para-xocs pintat en negre brillant. Els vidres de sèrie en les versions de privacitat Sport Line, el que completa el seu aspecte sofisticat.

A l’interior, les versions Sport Line es van beneficiar d’altres millores que van sentir la sensació premium i la qualitat superior de l’última gamma CR-V. Uns panells de fusta negra reemplacen la motllura platejada d’acabat en alumini de la resta de versions a la consola, els panells de les portes i la part superior de la guantera, i es complementen amb un acabat negre piano aplicat al panell d’instruments, i als controls d’informació i entreteniment i del climatitzador. El revestiment del volant, la palanca de canvis i els tiradors de les portes també reben el tractament negre piano, amb el sostre, el revestiment dels pilars i els seients de cuir negres que completen l’experiència Sport Line.

La incorporació del CR-V a la família e:TECHNOLOGY se suma al llançament del Jazz e:HEV aquest mateix any 2020, contribuint cada un d’ells al compromís d’electrificació d’Honda, pel qual el 2022 el 100% dels seus principals models seran electrificats. A més de comptar amb la denominació e:HEV, la gamma CR-V rep ara també l’emblema Honda destacat en color blau, subratllant així les seves credencials de baixes emissions.

El CR-V e:HEV conserva avançada tecnologia de propulsió híbrida d’alta eficiència i de gran capacitat de resposta d’Honda, que es va introduir per primera vegada en el CR-V el 2019. La tecnologia Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) es compon de dos motors elèctrics (generador i impulsor), un motor de gasolina de cicle Atkinson, una transmissió innovadora i compta amb tres maneres de conducció intel·ligents per oferir alts nivells d’eficiència i refinament en la conducció de el dia a dia.

El CR-V e:HEV està equipat amb un eficient motor de gasolina i-VTEC de 2.0 litres, amb una potència màxima de 107 kW (145 CV) a 6.200 rpm, i un potent motor elèctric de 135 kW (184 CV) amb un parell de 315 Nm. El seu sistema híbrid d’alta eficiència ofereix unes emissions de CO2 de 151G/km (cicle combinat WLTP) i un consum de combustible de 6,6 l/100 km (cicle combinat WLTP) en les versions de tracció davantera; i unes emissions de CO2 de 161g/km (cicle combinat WLTP) i un consum de combustible de 7,1 l/100km (cicle combinat WLTP) en les versions amb tracció total. La unitat de potència gasolina/elèctric és capaç de propulsar el CR-V e:HEV de 0 a 100 km/h en 8,6 segons (tracció davantera) i en 8,9 segons (tracció total), a una velocitat màxima de 180 km/h.

El renovat CR-V e:HEV continua beneficiant-se d’un disseny sofisticat del xassís, que garanteix una experiència de conducció estimulant i una comoditat excepcional. La seva construcció lleugera i rígida alhora presenta un baix centre de gravetat, amb uns refinats sistemes de suspensió davantera i posterior i sistema de direcció variable. L’última tecnologia de tracció a les quatre rodes d’Honda, “Real Time AWD with Intelligent Control System ™”, juntament amb una major distància a terra, brinda les versions amb tracció total una autèntica capacitat tot terreny.

En línia amb la filosofia de “Seguretat per a tots d’Honda, el CRV segueix comptant en totes les seves versions amb un avançat conjunt de sistemes de seguretat passiva i activa líder en la seva classe. La plataforma sòlida proporciona la base per a un rendiment de seguretat excepcional, amb un concepte de seguretat en cas de col·lisió en totes les direccions”. El disseny de la plataforma incorpora l’exclusiva estructura de carrosseria ACE (Enginyeria de compatibilitat avançada) de pròxima generació d’Honda, que empra una xarxa d’elements estructurals connectats per distribuir l’energia de la col·lisió de manera més uniforme.

Les característiques de seguretat del CRV es complementen amb el conjunt de tecnologies d’assistència a la conducció, Honda SENSING, que és un dels més complets paquets de seguretat de la seva classe.

La nova gamma CRV 2021 ja està disponible al mercat espanyol.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Volvo Cars deixa caure vehicles nous des d’una alçada de 30 metres per ajudar als equips de rescat a salvar vides

Volvo Cars deixa caure vehicles nous des d’una alçada de 30 metres per ajudar als equips de rescat a salvar vides

És el crash test més extrem mai dut a terme per Volvo Cars, i és de vital

Posterior
ESPAI VITAL ÒPTIM

ESPAI VITAL ÒPTIM

La configuració cupè del nou Formentor no resta gens ni mica de comoditat i

També et pot interessar
Total
0
Share