Home Actualitat Honda revela més dades tècniques del NSX
Honda revela més dades tècniques del NSX

Honda revela més dades tècniques del NSX

0
0

Abans del llançament al mercat del esperadíssim Honda NSX, els enginyers a càrrec del desenvolupament d’aquest superesportiu han revelat nous detalls tècnics i estratègies de disseny a la comunitat d’enginyers d’automoció a l’exposició SAE 2015 World Congress & Exhibition. Entre la informació addicional sobre el treball de l’equip per aconseguir una veritable ‘nova experiència esportiva’, s’inclouen dades sobre el NSX i el primer procés de fabricació de carrosseries del món que ha contribuit a crear un bastidor ‘space frame’ elaborat amb diversos materials i que ha donat com a resultat un nivell de rigidesa insuperable de la carrosseria, el sistema avançat de control total del flux d’aire i unes especificacions superiors del motor del NSX.

2015 Honda NSX SAEEntre les dades tècniques més significatives que s’han donat a conèixer sobre el NSX, s’inclouen les següents:

En el NSX, Honda ha utilitzat per primera vegada un disseny revolucionari de bastidor ‘space frame’ fabricat amb diversos materials que ofereix una rigidesa en la carrosseria líder en la seva classe, alhora que no incrementa el pes.

Suposa la primera aplicació de la història en el món de l’automoció de la nova tecnologia de foneria per ablació, que proporciona a la carrosseria una rigidesa de primer ordre per obtenir uns nivells de control i maniobrabilitat definitius.

És la primera vegada en la història que s’utilitza un muntant A d’acer d’ultra-alta resistència i modelatge tridimensional, que contribueix a una rigidesa i un rendiment en col·lisions líders en la seva classe, alhora que proporciona una extraordinària visibilitat exterior.

El Honda NSX ofereix unes prestacions aerodinàmiques líders en la seva categoria sense l’ús d’elements aerodinàmics, mentre que la seva unitat de potència híbrida esportiva de tres motors es refrigera mitjançant deu intercanviadors tèrmics. Tot això gràcies a una estratègia de control total del flux de aire que maximitza la circulació de l’aire al voltant ia través del NSX.

La cilindrada del nou motor V6 amb dos turbocompressors del NSX és de 3,5 litres.

El NSX marcarà la introducció del sistema de tracció a les quatre rodes de maniobrabilitat superior, amb els més grans nivells de gestió del parell en la història de Honda.

Suposa un avenç en el treball de Honda durant dues dècades dedicat a una conducció superior que respongui de forma proactiva a les interaccions del conductor, el que permet al NSX arribar a un nou nivell de traçada, a més de proporcionar un suport intel·ligent al conductor en entorns canviants.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *