Honda XL750 Transalp: Viatgera del món

Corria l’any 1986 quan Honda va llançar al mercat una trail amb motor V-twin de 583 cc en format crossover suau i còmoda per a enfrontar-se a tota mena de terrenys, fins i tot alguns de dificultosos, gràcies a la seva suspensió de llarg recorregut i una certa capacitat off road. A partir d’aquí, diverses versions que acabarien per fer una aturada i van deixar de rodar noves versions. Fins avui.

Una de les llegendes de la marca de l’ala daurada torna amb més força si cap, en un segment, el del Adventure, que cada dia recull més adeptes. I com ja va succeir amb un altre mite, la Africa Twin, en aquest cas torna a prendre la seva inspiració en la versió original, una moto preparada per a llargs viatges, així com desplaçaments i passejos urbans. Què més dona quina carretera o ruta s’intervingui. La Transalp aconseguirà fer-ho tot fàcil gràcies a una fórmula mestra: disseny innovador i atemporal, motor d’alt rendiment i un equipament d’alt nivell per als exigents conductors actuals.

I és que aquesta polifacètica XL750 Transalp reflecteix una inconfusible imatge de turisme d’aventura amb un excel·lent comportament en carretera. Una moto aventurera per a cada dia de la setmana, i amb un propulsor molt compacte de resposta òptima. Concretament un bicilíndrico en paral·lel de 755cc, compartit amb la CB750 Hornet, però específicament tractat per a aquest model. Així les coses, aconsegueix una potència màxima de 91,8 CV de potència i 75 Nm de parell. I tot això afinat pel sistema d’accelerador electrònic Throttle By Wire, quatre maneres de conducció, embragui antirebot, conductes d’admissió Vortex Flow i nota de fuita afinada.

En quant a la part cicle, cal destacar que la XL750 Transalp presumeix d’una gran manejabilitat, lleugeresa i agilitat, al mateix temps que inspira molta confiança i seguretat. Tot això s’aconsegueix gràcies a un bastidor d’acer de tipus diamant amb una rigidesa torsional excel·lent, dotat de suspensió Showa, amb sistema Pro-Link posterior, sistema de frens amb pinces de dos pistons i pneumàtics versàtils per a conducció tant en carretera com fora d’ella.

Per si no fos prou, el retorn d’aquesta llegenda porta amb si una llista d’equipament Premium, a més d’estar disponible en opció de carnet A2. Els més destacats són el quadre d’instruments TFT a color, control de veu Profunda Telèfon intel·ligent Voice Control, il·luminació completa de LED, cancel·lació automàtica d’intermitents i tecnologia de Senyals de Parada d’Emergència.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
El Volkswagen Touareg, a la recta final de les seves proves

El Volkswagen Touareg, a la recta final de les seves proves

El nou Touareg camuflat continua completant els seus últims quilòmetres de

Posterior
Comença l’Off Road Clàssic Cup

Comença l’Off Road Clàssic Cup

Dissabte dia 25 de febrer tindrà lloc a Platja d’Aro el VII Clàssic Sprint

També et pot interessar
Total
0
Share