Home Actualitat Hyundai, la marca més valorada a internet segons el Geom Index
Hyundai, la marca més valorada a internet segons el Geom Index

Hyundai, la marca més valorada a internet segons el Geom Index

0
0
Hyundai, la marca amb més notorietat a internet
Hyundai, la marca amb més notorietat a internet

Hyundai s’ha convertit en la marca més valorada a internet segons la consultora Geom Index.

eom Index és l’índex de referència elaborat per la consultora del mateix nom i analitza tant la notorietat assolida a la xarxa com la valoració que els usuaris espanyols donen a les firmes automobilístiques i els seus cotxes.

Hyundai s’ha situat com la marca més valorada pels internautes espanyols el 2018 amb 78.87 punts. Succeeïx en aquest reconeixement anual a BMW (2017) Porsche (2016), Ford (2015), BMW (2014) i Audi (2013).

La marca d’origen sud-coreà, amb importants llançaments aquest any com el Kona Elèctric o el Nexo, ha aconseguit les millors valoracions en taxonomies com conducció (amb 83% d’opinions positives), confort (79%) o intenció de compra (78%) . Els models que més mencions van aconseguir a la xarxa van ser, per aquest ordre, el Kona Elèctric, seguit del Kona convencional, l’i30N, el Santa Fe o el Tucson

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *