
Que el Santa Fe ha estat un dels models que més ha contribuït a generar més imatge de marca a Hyundai no és cap secret. De fet, és un dels més representatius de la marca al llarg del temps, sobretot pel seu nivell de qualitat de materials i acabats, per oferir un SUV de grans dimensions molt complet i sense cap tipus de complex.
I per bé que no en té cap. I és que en aquest cas concret, a més, és un híbrid endollable amb etiqueta 0 de la DGT, de set places i, salta a la vista… Un disseny i qualitat excepcionals.

Aquest Santa fe es mou gràcies a la combinació del motor 1.8 TGDI de gasolina amb un altre elèctric, que conjuntament ofereixen 265 CV de potència. El resultat és un motor molt silenciós, amb una bona combinació entre acceleració i suavitat de funcionament, de bones recuperacions i que sorprèn per l’efectivitat de la càrrega de la bateria quan aprofitem l’energia cinètica si l’utilitzem amb el mode sport.

Amb aquest espai interior i la qualitat que desprèn, s’augmenta encara més la percepció interior de comoditat que tens quan fas uns quants quilòmetres amb ell. En vies revirades es manté ferm i estable, gràcies al bon equilibri entre precisió i confort de les suspensions, la direcció és agradable i ben assistida, i gràcies al 4×4 et permet sortir de l’asfalt en certs moments.

