Home Actualitat Hyundai torna a la Superbowl quedant-se els minuts publicitaris d’or de la retransmissió
Hyundai torna a la Superbowl quedant-se els minuts publicitaris d’or de la retransmissió

Hyundai torna a la Superbowl quedant-se els minuts publicitaris d’or de la retransmissió

0
0

Hyundai tindrà el minut de glòria de la TV a nivell internacional ja que serà el primer patrocinador de la Super Bowl nord-americana en el seu 50è aniversari. Dos anuncis de 30′ apareixeran a la retransmissió del partit durant el primer i segon quart.

Hyundai torna a la Superbowl
Hyundai torna a la Superbowl

Hyundai Motor també es va assegurar el cobejat moment just abans del xiulet inicial i exposarà un nou anunci de 60 segons. I això no és tot, ja que en la prèvia al partit tindrà un altre anunci de 60 segons que la companyia ha anunciat que seran creatius i sorprenents.

“Tot el nostre equip de màrqueting, tant a nivell intern com de la nostra agència, està treballant àrduament per desenvolupar la campanya integrada que inclou quatre nous anuncis i cridar l’atenció sobre alguns dels vehicles dinàmics i tecnologies que conformen la gamma de Hyundai Motor d’una manera divertida i atractiva “, va explicar Dean Evans, director de màrqueting de la marca als EUA.

400 vehicles i diverses activitats promocionals

Hyundai Motor és un tradicional anunciant a la Super Bowl i, després d’estar absent la temporada passada, torna per vuitena vegada en els últims nou anys. Els anuncis són només una part del programa de màrqueting de Hyundai Motor integrat de la Super Bowl, que inclourà també una forta presència en els mitjans digitals, activacions experiencials a l’Àrea de la Badia de San Francisco i més de 400 vehicles Hyundai que serviran com vehicles de promoció durant tota la setmana de la Super Bowl.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *