Home Actualitat Indian Scout: Torna un model llegendari.
Indian Scout: Torna un model llegendari.

Indian Scout: Torna un model llegendari.

0
0

La firma nord-americana Indian recupera un nom emblemàtic de la seva història per introduir al mercat una ‘custom’ de pes mitjà de la que se’n parlarà molt. Si voleu saber les claus de la nova Scout només heu de continuar llegint.

Indian_2

 

Text: Sergi Mejías | Fotos: Indian

Només cal dir que va ser un model emblemàtic de l’exèrcit nord-americà a la Segona Guerra Mundial i la base amb la que Burt Monroe va deixar el món astorat per entendre que la Scout ocupa un espai destacat en la història de Indian. Més enllà d’aquestes pinzellades, la Scout és ara una moto nova però amb tots els requisits per triomfar en la categoria de les ‘mid size’. Aneu llegint i en un moment sabreu perquè.

Més assequible que la Chief. De la mà de Polaris, Indian va tornar entrant per la porta gran amb la família Chief. Ara bé, a la marca nord-americana li calia amb urgència un model més assequible i la Scout, amb un preu de 12.990 euros -i cinc anys de garantia!-, queda un esglaó per sota de les totpoderoses Chief.

Scout-family3Senzilla però atractiva. La Scout presenta unes línies sense girs retòrics que li permeten destil·lar una imatge senzilla però amb encant, en la qual el disseny del dipòsit i l’acabat del motor són dues peces fonamentals, a més de la gruixuda coberta davantera. Enamora amb naturalitat.

Una ‘custom’ d’altes prestacions. ¡Tot i que la potència del motor no serà mai un factor determinant en una ‘custom’, el parell sí que sempre és un detall a tenir en compte. La Scout ens arriba impulsada per un propulsor de 1.133 cc amb dos cilindres oberts en V de 60 graus, que dóna 100 CV. I, a més, el seu disseny és preciós. Eh que no calen més comentaris?

Indian_3A l’última en tecnologia. No aprofundirem en solucions tècniques com el ‘ride by wire’ però sí que cal destacar que aquest model arribarà a Europa equipat amb ABS, un detall que sempre mereix ser destacat. De sortida, la Scout és d’una sola plaça però homologada per portar un passatger. El seient i els estreps per a l’acompanyant són opcionals.

Detall a detall. Pot molt ben ser que la part cicle, amb una forquilla convencional de 41 mil·límetres de diàmetre, no sigui un argument llaminer però reclams com ara el seient de pell de color marró, el minimalista quadre d’instruments i el minúscul llum davanter poden acabar robant-nos el cor.

Indian_4Vestits com cal. En aquesta mateixa edició podeu veure la importància que per a una marca com KTM té disposar d’una línia de complements i accessoris. Però en el terreny de les ‘custom’ en regna Harley-Davidson, esdevé imprescindible poder oferir una col·lecció de roba per fer viure els colors de la marca. I a Indian ho tenen clar.

 

Fitxa tècnica

Motor: 2 cilindres en V a 60º, 1.133cc, 4 temps, 8 vàlvules

Refrigeració: Líquida

Alimentació: Injecció electrònica

Canvi: 6 velocitats

Potència màxima: 100 CV a 8.100 rpm

Parell màxim: 9,96 kgm a 5.600 rpm

Altura del seient: 635 mm

Distància entre eixos: 1.562 mm

Pneumàtic davanter: 130/90 16

Pneumàtic posterior: 150/80 16

Dipòsit gasolina: 12,5 litres

Pes en marxa: 253 quilos

Preu: 12.990 €

 

 

 

 

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *