Inside Seat o com explicar la companyia en 90 segons | | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat Inside Seat o com explicar la companyia en 90 segons
Inside Seat o com explicar la companyia en 90 segons

Inside Seat o com explicar la companyia en 90 segons

0
0

Seat ha iniciat una campanya publicitària multimèdia per conèixer la marca en tant sols 90 segons. Aquest és el temps que tarda ‘Inside Seat’ per explicar els orígens i valors de la marca catalana.

“Des d’una visió històrica és indubtable la contribució de Seat al desenvolupament de la indústria de l’automòbil a l’Estat Espanyol”, assegura l’expert en història de l’automòbil i fundador d’Auto Retro, Fermín Sulé, qui afegeix que: “En els seus més de seixanta anys d’història, Seat ha posat un país sobre rodes amb el 600, ha construït una llegenda amb l’Ibiza, compta amb la fàbrica que més produeix de l’Estat i és el principal inversor industrial en R + D”.

Segons les xifres que té Seat, l’empresa respresenta el 4% del PIB català i dóna feina directa o indirectament a unes 70.000 persones.

Per mostrar tota aquesta realitat, la companyia automobilística ha iniciat la campanya ‘Inside Seat’. “L’objectiu és compartir els valors de la marca i com aquests es manifesten en els nostres productes i serveis establint una relació de transparència i confiança amb tot el públic”, afirma Gabriele Palma, director de Marketing de Seat a l’Estat Espanyol, alhora que precisa que en definitiva “es tracta de mostrar el que hi ha darrere d’una marca com SEAT “.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *