Home Actualitat Iveco fa el salt a Dubai on hi presenta el Trakker EuroTronic
Iveco fa el salt a Dubai on hi presenta el Trakker EuroTronic

Iveco fa el salt a Dubai on hi presenta el Trakker EuroTronic

0
0

Iveco ha fet el salt a Dubai on hi ha llançat el Trakker EuroTronic en una presentació davant de 150 potencials clients, institucions del país i empreses.

El camió d'Iveco presentat a Dubai (Foto: Iveco)
El camió d’Iveco presentat a Dubai (Foto: Iveco)

El llançament, organitzat a l’Autòdrom de Dubai pel distribuïdor d’Iveco, Saeed Mohammed Al Ghandi & Sons (SMAG), va permetre també mostrar tota la gamma Trakker, que es produeix en exclusiva a la planta d’Iveco de Madrid. En el país àrab, es van mostrar diferents unitats del Trakker en diferents configuracions com bolquet, compactador, dipòsit d’aigua i formigonera. Els assistents van poder provar en el circuit les excel·lents prestacions del vehicle i el confort de conducció que ofereix.

L’Iveco Trakker ha estat dissenyat per complir amb les exigències dels clients que busquen robustesa i fiabilitat per als més difícils recorreguts tot terreny. És un vehicle amb una massa màxima en càrrega tècnicament admissible que oscil·la entre les 18 i les 41 tones i una massa màxima tècnicament admissible del conjunt que pot arribar a les 70 tones.

Cabina renovada i caixa de canvis automàtica

La cabina, totalment renovada,  es basa en la del Stralis, i ofereix un nivell de confort similar al d’un vehicle de carretera. La caixa de canvis automàtica EuroTronic es pot utilitzar tant en manera automàtica com semiautomàtica. El canvi de marxes automàtic es regula en funció del pes del vehicle, l’estat de la carretera i de la conducció, optimitzant tant les prestacions del vehicle com el consum de combustible i el confort.

Gràcies a la introducció de la caixa de canvis automàtica EuroTronic, la gamma del Trakker és la més àmplia de la seva història, amb una oferta que s’adapta a totes les exigències i necessitats dels clients. El Trakker inclou motors Cursor 13 amb potències d’entre 380 i 440 cavalls i dos tipus de cabina (Hi-Land i Hi-Track). En versió rígida està disponible a les configuracions 4×2, 4×4, 6×4, 6×6, 8×4 i 8×8, mentre la versió tractora es pot triar en traccions 4×2, 4×4, 6×4 i 6×6.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *