Home Motos Ja estan disponibles la CBR1000RR Fireblade i la Fireblade-SP
Ja estan disponibles la CBR1000RR Fireblade i la Fireblade-SP

Ja estan disponibles la CBR1000RR Fireblade i la Fireblade-SP

0
0

Honda ha anunciat la disponibilitat d’un dels models més emblemàtics i radicals, l’espectacular CBR1000RR Fireblade, que aquest any es presenta en dues versions, una estàndard i una altra preparada per circuit (i totalment legal per circular pel carrer) i que afegeix les sigles SP al seu nom.

CBR 1000RR

El motor de quatre cilindres en línia rep la mateixa culata actualitzada en ambdues versions, amb un augment de potència màxima. No obstant això, la versió SP incorpora pistons i bieles que han estat aparellats a la fàbrica, per assegurar l’equilibri intern òptim.

El xassís de la SP equipa la suspensió Öhlins preparada per circuit, amb pinces Brembo mono block de quatre pistons. La forquilla invertida, de 43mm i totalment ajustable, i l’amortidor posterior han estat desenvolupats específicament per a la CBR1000RR-SP, per oferir unes prestacions polivalents perfectament equilibrades i un gran potencial per rebaixar els temps per volta en circuit tancat.

El bastidor de doble biga d’alumini de la CBR 1000RR-SP està basat en el de la màquina estàndard, amb modificacions per adaptar la suspensió Öhlins. El bastidor s’ha afinat per augmentar el tacte del pilot per aconseguir una major flexibilitat i tracció. Les rodes d’alumini complementen perfectament el nou sistema de suspensió, muntant pneumàtics Pirelli Diablo Supercorsa SP súper- adherents i llestos per al circuit – i totalment legals pel carrer.

A més, en ambdues versions, la segona generació de l’Amortidor Electrònic de Direcció Honda (HESD) monitoritza la velocitat i ajusta la força d’amortiment. Això reforça l’estabilitat a alta velocitat minimitzant l’efecte dels canvis ràpids en l’angle de la direcció, i al mateix temps deixa la direcció lliure – i lleugera – a baixa velocitat. En frenades crítiques, amb forta retenció en la fase d’entrada a corba, l’embragatge antirebot, derivat de MotoGP, disminueix el parell transmès del motor a la roda del darrera reduint la possibilitat de pèrdua de tracció i augmentant l’estabilitat.

La versió SP té la mateixa posició de pilotatge agressiva que la màquina estàndard, oferint un extraordinari control. El nou sub-xassís posterior és més lleuger, i el material del seient més ferm. Una nova pantalla ofereix una aerodinàmica a alta velocitat millorada, en lloc de més protecció contra el vent.

Es pot adquirir la CBR1000RR Fireblade a partir de 16.739 euros mentre que el preu de la CBR1000RR Fireblade SP és de 19.979 euros.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *