Home Actualitat Jeep amplia la gamma Cherokee amb l’Overland
Jeep amplia la gamma Cherokee amb l’Overland

Jeep amplia la gamma Cherokee amb l’Overland

0
0
El Cherokee Overland
El Cherokee Overland

Mostrat per primera vegada en el passat Saló de Ginebra, el nou Cherokee Overland és el model màxim dels SUV de gamma mitjana de Jeep i compta amb un estil sofisticat i uns interiors contemporanis i un equipament premium.-

L’exterior del nou Cherokee Overland destaca amb una graella polida brillant, nous faldons en els para-xocs davanter i posterior, a les portes i passos de roda del color de la carrosseria, noves llantes d’alumini polit brillant de 18 polzades, fars bi-xenó de sèrie i el logo Overland a la porta del darrere. El seu aspecte audaç es complementa amb tot un seguit de millores premium a l’interior, entre els quals destaquen els seients de conductor i passatger davanter elèctrics amb ajustament lumbar de quatre posicions, un nou volant amb insercions de fusta, motllures interiors de color plata anoditzada i seients de pell Nappa ventilats i calefactats amb el logo Overland.

Connectivitat i infoentreteniment

El confort, l’infoentreteniment i la connectivitat s’aconsegueixen mitjançant el  sistema de so Premium Alpine, l’avançat sistema Uconnect amb pantalla tàctil de 8,4 polzades, Bluetooth i navegador GPS, i amb el sistema de memòria al seient de conductor, la ràdio i els retrovisors exteriors.

A l’Overland també és de sèrie el sostre solar panoràmic, la porta del darrere elèctric, el sistema d’assistència a l’aparcament i sistemes de seguretat com l’avís de sortida de carril, el control de l’angle mort, l’avís de col·lisió frontal i el control de creuer adaptatiu, entre d’altres.

Diferents sistemes de tracció

El Cherokee Overland està disponible amb el motor turbodièsel de 2.2 litres MultiJet II que desenvolupa 200 CV i 440 Nm de par, combinat amb l’exclusiu canvi automàtic de nou velocitats.

El Jeep Cherokee Overland es pot equipar amb els sistemes de tracció 4×4 Jeep Active Drive I o Jeep Active Drive II, incloent aquest últim una unitat de transferència de dues velocitats amb reductora, control de descensos i funció 4WD Lock. Tots dos sistemes 4×4 compten amb un dispositiu de desconnexió de l’eix posterior per maximitzar l’eficiència del combustible quan la tracció a les quatre rodes no és necessària.

Dissenyat per optimitzar la potència de les quatre rodes motrius per a un control i una capacitat màximes el sistema Selecció-Terrain optimitza i coordina electrònicament el funcionament de dotze sistemes diferents per proporcionar un control total del vehicle sobre qualsevol tipus de superfície. Entre els sistemes gestionats per la Selecció-Terrain s’inclouen l’ESC i els mòduls de control del motor, el canvi, la cadena cinemàtica, la transmissió i els frens.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *