
Jeep amplia la gamma Cherokee amb l’Overland

Mostrat per primera vegada en el passat Saló de Ginebra, el nou Cherokee Overland és el model màxim dels SUV de gamma mitjana de Jeep i compta amb un estil sofisticat i uns interiors contemporanis i un equipament premium.-
L’exterior del nou Cherokee Overland destaca amb una graella polida brillant, nous faldons en els para-xocs davanter i posterior, a les portes i passos de roda del color de la carrosseria, noves llantes d’alumini polit brillant de 18 polzades, fars bi-xenó de sèrie i el logo Overland a la porta del darrere. El seu aspecte audaç es complementa amb tot un seguit de millores premium a l’interior, entre els quals destaquen els seients de conductor i passatger davanter elèctrics amb ajustament lumbar de quatre posicions, un nou volant amb insercions de fusta, motllures interiors de color plata anoditzada i seients de pell Nappa ventilats i calefactats amb el logo Overland.
Connectivitat i infoentreteniment
El confort, l’infoentreteniment i la connectivitat s’aconsegueixen mitjançant el sistema de so Premium Alpine, l’avançat sistema Uconnect amb pantalla tàctil de 8,4 polzades, Bluetooth i navegador GPS, i amb el sistema de memòria al seient de conductor, la ràdio i els retrovisors exteriors.
A l’Overland també és de sèrie el sostre solar panoràmic, la porta del darrere elèctric, el sistema d’assistència a l’aparcament i sistemes de seguretat com l’avís de sortida de carril, el control de l’angle mort, l’avís de col·lisió frontal i el control de creuer adaptatiu, entre d’altres.
Diferents sistemes de tracció
El Cherokee Overland està disponible amb el motor turbodièsel de 2.2 litres MultiJet II que desenvolupa 200 CV i 440 Nm de par, combinat amb l’exclusiu canvi automàtic de nou velocitats.
El Jeep Cherokee Overland es pot equipar amb els sistemes de tracció 4×4 Jeep Active Drive I o Jeep Active Drive II, incloent aquest últim una unitat de transferència de dues velocitats amb reductora, control de descensos i funció 4WD Lock. Tots dos sistemes 4×4 compten amb un dispositiu de desconnexió de l’eix posterior per maximitzar l’eficiència del combustible quan la tracció a les quatre rodes no és necessària.
Dissenyat per optimitzar la potència de les quatre rodes motrius per a un control i una capacitat màximes el sistema Selecció-Terrain optimitza i coordina electrònicament el funcionament de dotze sistemes diferents per proporcionar un control total del vehicle sobre qualsevol tipus de superfície. Entre els sistemes gestionats per la Selecció-Terrain s’inclouen l’ESC i els mòduls de control del motor, el canvi, la cadena cinemàtica, la transmissió i els frens.