Joan Mir: “La millora d’Honda a Misano és evident”

El mallorquí rectifica les paraules del Test de Misano i es mostra satisfet amb les millores
Joan Mir a Misano en el GP de l’Emília-Romanya. BOX REPSOL
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

Després de la queixa pública en el test de Misano, Joan Mir ha fet un pas enrere en les seves paraules respecte a les evolucions d’Honda en el seu prototip. Amb les places 11 i 12 del mallorquí i Luca Marini respectivament, sembla que han trobat el camí per a continuar fent passos endavant. Mir, que demanava molt més des del Japó fa menys de dues setmanes, comença a veure la llum per primera vegada després de dues temporades molt dures.

Joan Mir en el circuit d’Assen. BOX REPSOL

“En la cursa he anat a més, he fet un bon ritme. La diferència del dissabte al diumenge és que vam millorar la vibració. Estic content perquè va ser un resultat real, no és el típic d’acabar el 12 perquè va ploure i molts van entrar a canviar de moto. A principi de temporada, com a resultat real, podia arribar a fer un 12è o 13è, però l’11è d’aquest diumenge és un resultat real i cal estar contents, vaig avançar a molts pilots, encara que va haver-hi alguna caiguda. I tot això quedant-me l’últim en la sortida!”, destacava Joan Mir, que reconeixia que va tornar a sentir l’habilitat d’anar augmentant el ritme a mesura que avança la cursa, fet que l’ha caracteritzat sempre en el seu pilotatge.

No va ser una millora individual, ja que Luca Marini va finalitzar tot darrere seu. A més, cap dels dos pilots del Repsol Honda havien participat en la primera cursa de Misano, així que tenien un cert desavantatge respecte a la resta. Mir va finalitzar a poc més de mig minut del cap de cursa, mentre que 15 dies enrere, en el mateix circuit, la primera Honda es va quedar a 70 segons, en aquest cas, la de Johann Zarco. El pilot de Palma té clar el motiu. “L’aerodinàmica i una cosa que han portat del basculant que també ha funcionat. Aquestes dues coses i el treball que han fet internament en el box Santi Hernández i el meu equip amb la vibració m’han permès ser competitiu”, il·lustra Mir.

Veurem si realment Honda ha trobat la tecla i anirà creixent durant les pròximes setmanes o ha sigut un resultat circumstancial i tornaran a les últimes places de la graella al llarg de la gira asiàtica.

Text: Roger Amores / Fotos: Box Repsol

Total
0
Shares
Anterior
Aston Martin té clar el seu objectiu: ser campions del món l’any 2027

Aston Martin té clar el seu objectiu: ser campions del món l’any 2027

Jefferson Slack, dirigent d'Aston Martin, ha aparegut en el pòdcast de James

Posterior
Bagnaia aprofita l’error de Martín i guanya l’Sprint amb una gran remuntada de Márquez

Bagnaia aprofita l’error de Martín i guanya l’Sprint amb una gran remuntada de Márquez

El cerverí ha finalitzat tercer després de ser superat per Bastianini en la

També et pot interessar
Total
0
Share