Home Actualitat Josef Ajram i Hyundai converteixen el Rei Baltasar en el Pare Noël en el marc de la campanya #ChangeIsGood
Josef Ajram i Hyundai converteixen el Rei Baltasar en el Pare Noël en el marc de la campanya #ChangeIsGood

Josef Ajram i Hyundai converteixen el Rei Baltasar en el Pare Noël en el marc de la campanya #ChangeIsGood

0
0

Hyundai i Josef Ajram continuen amb la campanya #ChangeIsGood i aprofitant que som en vigílies de festes nadalenques s’han proposat convertir el Rei Baltasar en Pare Noël.

Com en l’anterior campanya, el conegut broker i coach posa a prova els seus límits intentant realitzar un canvi quasi impossible.

Joan Miquel Malagelada, director de Màrqueting de Hyundai ha explicat el canvi que ha suposat el llançament del Tucson sota el lema #ChangeIsGood i el que ha significat per a la companyia a l’elecció de Josef Ajram com influencer de la marca. El coach, que” no coneix límits”, ha superat tots els reptes proposats, com “la trepidant aventura” de la cursa Tucson vs. Ajram.

En el nou repte, exemplificat pel canvi de vida del Rei Baltasar, Hyundai vol trencar amb el “clacissisme” del nadal i “afrontar el 2016 amb positivitat”. El lema, segueix essent el mateix: El canvi és una actitud.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *