Home Proves KAWASAKI J124: Un escúter molt ‘Kawa’
KAWASAKI J124: Un escúter molt ‘Kawa’

KAWASAKI J124: Un escúter molt ‘Kawa’

0
0
Una moto molt Kawa
Una moto molt Kawa

Text: Anna Ridaura / Fotos: Kawasaki

Què hi ha de nou?

A ningú se li escapa que el J125 està basat en el Kymco Super Dink 125 però tal com va fer amb el J300 Kawasaki ha introduït unes subtils millores que el situen en un pla superior. ECU, variador, estreps per al passatger, carrosseria diferent … Formen part d’aquest ‘up grade’.

 

Des d’aturat

Una altura del seient de 775 mm a més d’una plataforma redissenyada per fer peu amb millor facilitat el converteixen en un escúter maniobrable encara que pesi 182 quilos en ordre de marxa.

Una moto molt Kawa
Una moto molt Kawa

Per la ciutat

El confort és patent des del primer minut amb una ergonomia cuidada i amb detalls com la distància de les manetes regulables. El J125 ofereix una bona sortida des de l’aturada i recuperacions, tot i tractar-se d’un 125, gràcies al ‘nou’ variador.

Per l’extraradi

Un 125 no està pensat per circular per vies ràpides però el confort i la protecció aerodinàmica, al costat d’unes prestacions que li permeten superar mica més els 100 km / h de velocitat màxima li permeten atacar desplaçaments no gaire llargs per no castigar el motor per autovies i autopistes.

Toc esportiu

No només l’estètica fa referència a les Ninja. També vam poder apreciar que les suspensions, còmodes, aporten una pinzellada esportiva amb un tarat una mica més dur, que al costat de les excel·lències del seu xassís, permeten gaudir d’una carretera de corbes sense complexos.

Una moto molt Kawa
Una moto molt Kawa

Dia a dia

Sota el seient, que s’obre des del contacte, trobem un buit on podrem guardar un casc integral i algun objecte més. La guantera després de l’escut compta amb una presa de corrent. Ah! I l’autonomia supera amb escreix els 300 km / h, detall definitiu per espaiar a les visites a les gasolineres.

 

 

 

Ens ha agradat

Una moto molt Kawa
Una moto molt Kawa
  • Dinamisme
  • Confort
  • Estètica
  • Versió Special Edition

No tant

  • Buit per a un sol casc

FITXA TÈCNICA

  • Motor: Monocilíndric, 4 vàlvules LC
  • Cilindrada: 125cc
  • Canvi: Automàtic
  • Potència màxima: 15 CV a 9.000 rpm
  • Frens davanters: Disc de 260 mm
  • Fre del darrere: Disc de 240 mm
  • Alçada del seient: 775 mm
  • Pes en marxa: 182 quilos
  • Capacitat dipòsit: 13 litres
  • Preu: 3.799 * (consultar promocions)
  • 4.199 euros (ABS)
  • Web: www.kawasaki.es

Gaudeix de l’article interactiu

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *