Home Actualitat Kawasaki KX 2015: Amb quina et quedes?
Kawasaki KX 2015: Amb quina et quedes?

Kawasaki KX 2015: Amb quina et quedes?

0
0

Kawa_principal

T’agrada controlar la situació? O potser prefereixes viure sensacions fortes? Així, doncs, amb quina et quedes? Kawasaki torna a cargolar la rosca a les seves eficients i tècniques KX 250F i 450F de motocròs pel 2015. Ambdues es beneficien de canvis tant en l’apartat motriu com en la part cicle, i aquí us els expliquem.

Text: Albert Alsina | Fotos: Kawasaki

Kawa_250La petita i divertida KX 250F destaca per una mecànica optimitzada, amb doble injecció i admissió de flux directe, a més d’ajustaments en la unitat electrònica. Amb tot això s’ha aconseguit un propulsor amb potència superior tant a baixos règims com més amunt. Ara bé, el gran salt qualitatiu el trobem en la part cicle, ja que ara les suspensions compten amb forquilla davantera amb funció independent, vàlvules revisades i una zona posterior on s’han millorat els acoblaments del sistema Uni-Trak sota el basculant. El sistema de frens també ofereix un control superior de la roda davantera, amb un disc lobulat de 270 mm, mentre que el manillar ara és regulable en quatre posicions. Per si amb això no n’hi hagués prou, el subxassís és més fi, 50 grams més lleuger i l’estètica també ho expressa.

Kawa_450El model superior, la KX 450F, adopta alguns dels canvis introduïts en la part cicle de la seva germana petita, amb una reducció de 31 i 32 grams, respectivament, en els eixos de les dues rodes, i una forquilla davantera SFF-Air TAC (amb triple càmera d’aire) i revestiment de titani que augmenta la durabilitat davant les abrasions provocades pel desgastament. Ideal, doncs, pels que portaran la seva KX 450F a competir en curses. Com és de suposar, el motor també ha millorat, tant en materials com en ajustaments. I a més l’ECU disposa de tres mapes d’encesa per a us en circuit i un quart especial per a la sortida de la graella; tots es poden reprogramar mitjançant el kit opcional de calibratge de injecció de combustible.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *