Home Actualitat Kawasaki Versys 1000: Turisme actiu.
Kawasaki Versys 1000: Turisme actiu.

Kawasaki Versys 1000: Turisme actiu.

0
0

Us agrada anar en moto? I els models polivalents per excel·lència? Fixeu-vos doncs en la renovada Versys 1000. No només presenta una nova estètica sinó que també compta amb substancioses novetats que milloren el seu dinamisme.

hi_15MY_Versys1000_AN7I6582

Text: Julio Grela | Fotos: Kawasaki

Les ‘maxitrail’ són les grans protagonistes d’aquesta temporada. Feu un ràpid repàs mental de tots els models d’aquesta categoria que van ser presentats als salons de Colònia i Milà… Oi que no està malament? Doncs una de les protagonistes va ser la Versys, tant la versió 650 com la 1000, de la que ens ocupem en aquest reportatge.

hi_15KLZ1000B_40AORGSOLB00D_CEl primer detall que ens crida l’atenció és la nova estètica, més agressiva i amb un frontal que ens recorda altres models de Kawasaki. En aquest cas, la cúpula és una mica més alta que la de la seva predecessora, millora la protecció aerodinàmica i el confort de marxa. Perquè la comoditat i l’ergonomia són uns dels grans arguments d’aquesta ‘maxitrail’ asfàltica.

Kawasaki s’ha centrat en introduir millores discretes però que una vegada juntes confereixen a la nova Versys un comportament dinàmic més equilibrat. La forquilla, per exemple, presenta nous taratges i la possibilitat de regular els hidràulics. Els frens de disc lobulats són de nou encuny i s’ha treballat amb la sensibilitat de l’ABS, que és de sèrie.

Els nous injectors són part dels retocs que ha rebut el motor i que una vegada en marxa li conferiran un dinamisme més refinat. Ara compta amb un embragatge antiblocatge, mentre que l’electrònica ens ajudarà a fer-ho fàcil. La Versys disposa dels ja coneguts modes de conducció on es pot elegir entre Full, que ofereix els 120 CV, i Low, que rebaixa la potència en un 75% (90 CV), amb una resposta més plana. El control de tracció KTR C continua sent una garantia sobre superfícies lliscants o quan anem per nota en una carretera de muntanya.

hi_15KLZ1000B_40AORGFME00D_CDes de la seva aparició, la Versys ha sigut sinònim de turisme actiu. Una moto capaç de moure’s en qualsevol escenari i situació, com anar cada dia a treballar o viatjar fins al Cap Nort amb el més gran dels conforts i amb garantia de diversió. També s’ha fet atenció a detalls com el cavallet central, que ara forma part de l’equipament de sèrie. I com a opció, entre moltes altres, tenim les maletes i l’indicador de la marxa inserida perquè, tot i que el quadre d’instruments és de nou encuny, encara no inclou aquesta informació cada vegada més valorada per l’usuari.

Amb tot, Kawasaki renova les seves dues propostes de ‘trail’ asfàltiques. El preu de la que us presentem aquí, la germana gran, és de 13.299 euros i està disponible en combinacions de colors taronja metal·litzat i negre metal·litzat, negre mat i negre brillant, i blanc perla i metal·litzat.

Fitxa tècnica.

Motor: Tetracilíndric, 16 vàlvules.

Cilindrada: 1.043 cc.

Refrigeració: Líquida.

Alimentació: Injecció electrònica.

Canvi: 6 velocitats.

Potència màxima: 120 CV.

Suspensió davantera: Forquilla invertida, amb barres de 43 mm.

Suspensió posterior: Monoamortidor regulable.

Fre davanter: Doble disc de 300 mm amb pinces de quatre pistons.

Fre posterior: Disc de 250 mm amb pinça d’un pistó.

Altura del seient: 840 mm.

Capacitat dipòsit: 21 litres.

Pes en marxa: 250 kg.

Preu: 13.299 euros.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *