
Text: Sergi Mejías / Fotos: Kawasaki
Què té de nou?
L’estètica renovada resulta atrevida mentre que el motor s’ha actualitzat per millorar la resposta a baix i mig règim. Compta amb accelerador electrònic, control de tracció, control de velocitat creuer i pantalla regulable manualment.
Una versió ES (Special Edition)?
La família creix amb aquest model que aporta modes de conducció (Sport, Road i Rail), suspensió electrònica, assistent de frenada en corba, punys calefactable, Paramans, llums de gir i connectivitat amb el mòbil.
Com va?
Vam provar la versió ES en la presentació internacional. Ha guanyat en agilitat en trams virats i el motor està més ple oferint una resposta més plana a qualsevol règim. La suspensió electrònica és formidable.
Què costa i quan arriba?
La nova Versys 1000 ja està disponible. El preu arrenca des del 14.299 euros de la estàndard disponible en color taronja i blanc perlat. L’ES costa 17.699 euros i arriba en color verd i negre.
Queda pendent
La regulació elèctrica de l’altura del parabrisa, les maneres de conducció de sèrie en la versió estàndard i el disseny del bagul (opcional costat de les maletes) queden com a assignatures pendents.
FITXA TÈCNICA
- Motor: 4 cilindres en línia
- Cubicatge: 1.043 cc
- Refrigeració: líquida
- Alimentació: Injecció electrònica
- Canvi: sis velocitats
- Potència màxima: 120 CV a 9.000 rpm
- Par motor: 102 Nm a 7.500 rpm
- Alçada del seient: 840 mm
- Distància entre eixos: 1.520 mm
- Frens davanters: Dos discos de 310 mm, pinces radials de 4 pistons
- Fre del darrere: Disc de 250 mm, pinça d’un pistó
- Pneumàtic davanter: 120/70 17
- Pneumàtic del darrere: 180/55 17
- Capacitat dipòsit: 21 litres
- Pes en marxa: 253 quilos
- Preu des de: 14.299 euros
- Web: www.kawasaki.es
Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play