Home Proves KAWASAKI VN 900 CLASSIC: El gust dels pioners
KAWASAKI VN 900 CLASSIC: El gust dels pioners

KAWASAKI VN 900 CLASSIC: El gust dels pioners

0
0

Text: VDM

Les grans custom de Kawasaki han deixat a la VN 900 com una opció lleugera; sense perdre per això l’estètica ni l’esperit de les gran turisme de tall més tradicional.

El marcat caràcter clàssic de la VN en la seva versió estàndard resulta tot un homenatge a les cruiser originals que campaven per les carreteres dels EUA des de la dècada de 1950. Una moto molt personal; on les hi hagi.

Un suau ronc

L’elasticitat i els règims moderats caracteritzen aquesta twin de 903cc; ple de par i versàtil per a gaudir de les carreteres de dia i les avingudes quan arriba la nit.

Simple i còmoda

El confort natural d’una custom, en tota regla. Respecta els limitats recorreguts de suspensió i permet gaudir d’interminables distàncies a l’estil dels millors temps. La clau està en el ritme per assaborir cada instant.

A tot arreu

Més enllà dels millors moments, la VN900 ofereix a la rutina diària – aquella que tanta mandra fa a qui escull una custom com a filosofia de vida-, un repartiment de pes i aplom no tan diferent al d’una escúter de gran cilindrada.

Un estil

En un mercat dominat per un futur que cada cop més ràpid es converteix en passat, una custom és una opció inequívoca. Segur que no penses en una trail com a opció. Per estètica, caràcter, prestacions i acabats, estàs davant d’una candidata perfecta.

Accessoris

Parabrises, estreps, alforges i enllumenat addicional pertanyen al catàleg d’accessoris originals de la marca. Si t’agrada la VN900, serà la teva segona parada.

Ens ha agradat

  • Confort
  • Docilitat del motor
  • Estètica clàssica
  • Accessoris

No tant

  • Canvi poc suau

FITXA TÈCNICA

Motor: Bicilíndric en V, 8 vàlvules
Cilindrada: 903 cc
Refrigeració: líquida
Alimentació: Injecció electrònica (2x34mm)
Canvi: 5 velocitats
Potència màxima: 48 CV a 5.800 rpm
Par màxim: 8 kgm a 3.700 rpm
Xassís: Doble bressol d’acer
Suspensió davantera: Forquilla telescòpica amb barres de 41/150 mm
Suspensió posterior: monoamortidor regulable / 100 mm
Fre davanter: Disc de 300 mm amb pinça doble pistó
Fre del darrere: Disc de 270 mm amb pinça de doble pistó
Distància entre eixos: 1.650 mm
Capacitat dipòsit: 20 litres
Pes en marxa: 302 quilos
Consum mitjà: 6,4 litres
Preu: 7.990 euros *
(*) Sense accessoris

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *